Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venstre side på min Facebook Gruppe er forsvundet. Hjælp.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så mange dygtige folk her på Amino, så mon ikke der sidder en med svaret på dette spørgsmål. 

Problemet er følgende:

Facebook har jeg en privat profil og en gruppe.
Gruppen har navnet "Claricast - for dig der ønsker personlig og spirituel udvikling"

Når jeg er logget på, så er hele venstre side på min Facebook Gruppe helt væk. Det vil sige den kolonne som er under mit foto, og hvor man normalt kan se "oplysninger", "administrator", "antal medlemmer" , "send besked til alle i gruppen", "inviter nye til gruppen" og lign.
Logger jeg derimod af, og bare Googler gruppen så kan jeg se det hele.

????

Det virker altså som om, at så snart jeg er logget på Facebook, så må jeg under indstillinger har valgt / fravalgt et eller andet der gør at hele venstre menu forsvinder, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvad det skulle være.
I dag startede jeg en gammel windows maskine op, for at se om problemet var det samme der - og det var det.

Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig. Det er jo dybt frustrerende at have 1700 medlemmer i gruppe, som jeg nu ikke er i stand til at kontakte.

Hvis ingen kan svare på spørgsmålet, håber jeg at I kan give mig et link / e-mail til Facebook support. Det eneste jeg har kunnet finde på nettet, er svar på almindelige Facebook spørgsmål, men jeg ser ingen mulighed for at kontakte Facebook direkte.

På forhånd tak
Jette Harthimmer

Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:56

Det er ånderne der nu er gået på internettet. Jeg har hørt at de er trætte af, at i irritere dem så meget, så nu er der payback!

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:03

Hej Jette,

Jeg kender umiddelbart ikke lige svaret, men måske en idé til hvad det kan være; Har du sendt mange beskeder ud til disse 1.700 medlemmer i din gruppe? Så kan grunden være, at dine beskeder er blevet anmeldt som spam, af en eller flere af medlemmerne. Da jeg havde lavet en kæmpe begivenhed, som en konkurrence, med ca. 3.500 deltagere, 1.000 deltager måske og 11.000 har ikke svaret, sendte jeg næsten flere gange dagligt beskeder ud til dem der ikke havde svaret på begivenheden, og pludselig var min "Send besked"-knap forsvundet!

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:52

Jette Harthimmer:
Det virker altså som om, at så snart jeg er logget på Facebook, så må jeg under indstillinger har valgt / fravalgt et eller andet der gør at hele venstre menu forsvinder, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvad det skulle være.

Det virker mere som om at du har fået konverteret din gamle gruppe til Facebooks nye grupper. Hvis du har det vil du ovre i højre side have fået mulighederne:

• Chat med gruppe
  • Opret et dokument
  • Opret begivenhed

Det er Facebook selv, der udruller ændringerne. Med tid konverteres alle de gamle gruppe til det nye system - og mig bekendt kan du ikke vælge tilbage.

Anbefaling: Undersøg mulighederne i det nye gruppemiljø eller overvej om det er værd at have en facebook side i stedet.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 20:16

Hej Henrik

Nej, det er desværre ikke tilfældet. Jeg sender mail ud til min gruppe 1 gang hver 3. måned. Kun i forbindelse med at jeg udgiver en ny lydfil / podcast.

Men det var et godt forslag. Har du i øvrigt fået din "send" knap tilbage?

Hilsen
Jette

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 20:20

Hej Søren
Jeg ville ønske at det var sådan, at jeg bare var blevet konverteret til en ny form / et nyt design på gruppen, men det er desværre heller ikke tilfældet.

Alt på "højre" side er som normalt. Hvorimod alt der skulle være på venstre side er pist væk. Det eneste jeg har er mit foto. Det vil sige alt det med "Send mail til gruppen", "invitere nye til gruppen", "antal medlemmer", "information", "nyhder", "administrator" - ja alt det er væk. :-(

Det kan være at jeg må overveje en side i stedet for, men jeg har bare ikke følt den var lige så fleksibel som en gruppe. Man kan f.eks ikke sende 1 mail ud til alle på en gang, kan man?

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 16:18

23. juli 2011
Facebook har løst problemet. Det viste sig at være en fejl fra deres side. Ligeså var der en del der, når de loggede sig på deres private profil, ikke kunne se deres billede - album.

Tak til jer der kom med gode råd og kommentarer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)