Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er helt ny til affiliate, og har en voksende ide om at starte en hjemmeside med denne form for reklame på. Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med???
Jeg er rimelig erfaren computerbruger og har tidligere arbejdet med softwareprogrammering, men HTMLprogrammering er ikke min stærke side.

Jeg skal til at lave nogle udkast til opsætningen og vil derfor vide hvad der er bedst at arbejde med...
- Bliver man låst af muligheder, hvis man vælger at lave WordPress CMS eller er det stadig en solid og funktionel god løsning man laver?
- Jeg tænker også på om man er begrænset i mulighederne for at arbejde med SEO?
- Jeg er interesseret i selv at lære at programmere HTML, etc. men vil jeg overhovedet kunne lave en bedre løsning inden jeg om nogle uger går død i det?

Det skal lige tilføjes at siden jeg ønsker at oprette skal have mulighederne og "teknisk" opbygning som en blog og deri skal gæster kunne kommenterer...

Skriv eventuelt også anbefalinger eller links til sider og artikler som har hjulpet jer på rette kurs...

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 03:15

Wordpress er open source (php), så næsten alt tænkeligt skulle kunne laves med det.

Har du forresten tidligere arbejdet med software udvikling, skulle HTML være en nem sag at tykke sig igennem. Går dog ikke ud fra du kan lave din løsning, baseret kun på HTML. Hvis du har intentioner om at lave det selv, kommer du nok indover noget: HTML, CSS, PHP, MSQL

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:04

Hej Niceel.

Du kommer ikke til at fortryde det, hvis du vælger WordPress.

Selv ikke-teknikere kan være med - og der er et kæmpe brugermiljø omkring platformen og dermed god adgang til hjælp, gratis plugins, mm..

Mvh Troels.

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:35

Jeg er helt enig i de kommentarer der allerede er givet. Du skal helt klart vælge Wordpress. Det er ganske enkelt det bedste, når det kommer til søgemaskiner og administrationen.

Hvis der er nogen programmører der følger med denne tråd må de gerne sende mig en PB. Da jeg selv står med et par websites, som jeg ønsker, at benytte wordpress.

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 13:07

Tak for svarerne...
Nu har jeg ihvertfald fundet ud af at selvom programmeringen ville være lærerigt, så benytter jeg Wordpress mulighederne.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:21

Jeg er også enig i kommentarerne, men vil selv lige kommentere... din titel.

Wordpress eller egen hjemmeside?

Jamen Wordpress vil da stadig være din egen hjemmeside, som du har fuld kontrol over! :-)

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 13:29

Sune Westphalen:
Jamen Wordpress vil da stadig være din egen hjemmeside, som du har fuld kontrol over! :-)

Ja, det er jeg godt klar over... Smile 
Jeg forsøgte blot at lave en kort titel, men den kan desværre misforstås.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 14:54

Jeg elsker at bruge Wordpress til stort set alle websites jeg skaber. Det er nemt at sætte op og benytte, det har utallige muligheder og du kan så nemt som ingenting finde et fedt layout helt gratis.

Hvis nogen er i tvivl om hvordan man installerer wordpress, findes der en kort video om det her.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)