Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropper janteloven og sælger mig selv - feedback?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jensen:
Hvis vi snakker den tekniske 'word-cloud' kan jeg med god samvittighed sige, at jeg har praktisk implementeringserfaring med alle de buzz-words der er listet. Mange af dem ligger ind under de samme hovedområder. F.eks. PHP, herunder ligger PHPBB, Joomla, Wordpress, Zend Framework, Kohana og Codeigniter som alle er frameworks/open source systemer i PHP jeg har erfaring i. Jeg har forsøgt at præcisere niveau med størrelsen på teksten, og pensle mine spidskompetencer ud i brødteksten under slider billederne.

Hej Mads.

Jeg tror på dig - og det er også primært ift. den næste slide, at du kammer over - spændet fra de tekniske kompetencer og til ord som "marketing", "finansiering" og "kravspecifikation" er simpelthen for stort.

Selv hvis du rent faktisk er knalddygtig til disse områder, så vil folk næppe tro det.

Forstår godt pointen med, at du har forsøgt at bruge størrelsen på de enkelte ord til at signalere grad af kompetence - men den kobling er ikke 100% oplagt for alle besøgende.

Mvh Troels.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:32

Rigtig fin hjemmeside du har lavet - jeg synes ikke den kammer over, og den er anderledes end de fleste andre udvikleres hjemmesider. Der mangler bare en reference-side, hvor der er referencer til de forskellige opgaver du har udført, og så mangler der er en ''om mig'' side, som er mere personlig. Den skal ikke være kedelig, og må gerne skrives på samme måde efter min mening.  

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:05

@Troels Kjems: Tak for uddybning. Jeg kan sagtens se hvad du mener, og tror jeg vil finde en anden måde at skrive min uddannelsesbaggrund på, så det ikke forvekles med hvad jeg forsøger at sælge :)

@Andreas Linde: Tak for ros :) Ja, referencer og kontakt side skal der gøres noget ved. Det er kommet på to-do listen :)

Tak til alle for jeres kommentarer, super med nogle andre øjne på det. Der er noget at arbejde videre med :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)