SÆLGER DENNE mellem 1000-2000KR afhængig hvor hurtig du er til at byde!!! PM ME!Hej amino.dk |
Hej
nu har sitet været tilsalg 3 gange
Jeg er int men vil gerne vide lidt mere om
antal postings i døgnet med mere
SÆLGER DENNE mellem 1000-2000KR afhængig hvor hurtig du er til at byde!!! PM ME!Hej amino.dk |
Hej nu har sitet været tilsalg 3 gange Jeg er int men vil gerne vide lidt mere om antal postings i døgnet med mere |
Billige seo pakker
Du har slået PM fra, så det er uroligt svært at kontakte dig. Smid mig gerne en pm når du har slået det til igen. |
Ikke at forglemme alle de Blu-Ray rips som din bruger Johnny:D har smidt op, samt alle de DC nyheder som Volt poster.. Desuden er der et utal af umoderede posts, som sandsynligvis stammer fra automatisk linkbuilding software. Du har mange posts og members, men lur mig om ikke 90-95% af dem er lavet med SEO software som har fundet dit forum. Jeg har selv haft flere forums der blev spammet til med crap. Mange daglige brugere men de talte ikke noget som helst, da det var software. Hvad har ud tjent hidtil på dine reklamer? Beklager men når du beskriver det som et 'kup' til 1.000 - 2.000 kr. så får jeg altså ondt i hovedet :-) |
Når der er så mange aktive medlemmer, som skriver så mange indlæg, hvorfor vil du så sælge den for 1000 til 2000 kroner? Du kan jo tjene en masse på annoncer ;) |
Linde: |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Hæhæ - det er et af de helt gamle black hat SEO tricks. Det er software (f.eks. et plugin til wordpress) som man sætter til at tage indhold fra andre hjemmesider automatisk. Det kan både være indhold fra forum-indlæg, rss-feeds, blogindlæg, artikeldatabaser eller ja... you name it. De smarte får softwaret til at tage indhold fra forskellige hjemmesider, og spinner teksten. Det er en effektiv måde til nyt indhold - men den er ulovlig, og det er en teknik, som Google ikke kan lide - men Google er faktisk ikke sååå gode eller hurtige til at finde hjemmesider, som gør det. Det har jeg i hvert fald hørt fra en ven ( ![]() |