Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør et KUP med en aktiv hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

SÆLGER DENNE mellem 1000-2000KR afhængig hvor hurtig du er til at byde!!! PM ME!

Hej amino.dk

Jeg ønsker at sælge min forum da jeg ikke længere har overskud til den mere. I købet for du

www.postershost.info
    Reseller konto
    Hele hjemmeside inkl sql
    Det hele

9.914 Posts in 2.506 Topics by 690 Members. . Link til mere stats om siden

Jeg har fået lavet en del backlinks og seo, plus du får nogle PR i txt.
Hvad er www.postershost.info koncept

Postershost.info tilbyder simpelt ydelser f.eks som vores primær mål er at, give gratis webhosting til ubegrænset plads afhænger helt af vores kampagner. Der en krav før denne person har mulighed for at få denne tilbud som er LINK . Du har også mulighed for at tag penge for webhosting, der utrolig mange muligheder for denne forum især når der er så mange members derinde som er stabil aktiv. Forum kan også bruges til normal forum, hvis det er. Denne forum er bygge til min koncept og normal forum.

At tjene penge på siden?

Der er stor mulighed for at tjene penge på siden f.eks

Banner salg
    Køb VIP adgang på siden så har person mere afgang til forumen.
    Sælg nyheds-breve til system
    Sælg Web-hosting

Hvis en person køber VIP adgang derinde, så kan han benytte sig af ( Premium Members Section ) der står der utrolig mange guide og alt mulig snak.

Traffic på siden?

PM mig, hvis du ønsker at få et sceenshot af dette

Du er velkommen til at kontakt mig via pm..

Mvh AP

Stavefejl er gratis.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:25

Hej

nu har sitet været tilsalg 3 gange

Jeg er int men vil gerne vide lidt mere om

antal postings i døgnet med mere

Billige seo pakker

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 10:34

Du har slået PM fra, så det er uroligt svært at kontakte dig.

Smid mig gerne en pm når du har slået det til igen.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:49

har sendt jer begge to en pm :)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:41

Ikke at forglemme alle de Blu-Ray rips som din bruger Johnny:D har smidt op, samt alle de DC nyheder som Volt poster.. Desuden er der et utal af umoderede posts, som sandsynligvis stammer fra automatisk linkbuilding software.

Du har mange posts og members, men lur mig om ikke 90-95% af dem er lavet med SEO software som har fundet dit forum.

Jeg har selv haft flere forums der blev spammet til med crap. Mange daglige brugere men de talte ikke noget som helst, da det var software. Hvad har ud tjent hidtil på dine reklamer?

Beklager men når du beskriver det som et 'kup' til 1.000 - 2.000 kr. så får jeg altså ondt i hovedet :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når der er så mange aktive medlemmer, som skriver så mange indlæg, hvorfor vil du så sælge den for 1000 til 2000 kroner? Du kan jo tjene en masse på annoncer ;)

Fint scraper software du har kørende - husk at fortælle den eventuelle køber, at det er autogeneret. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:17

Linde:
Det bliver lidt off-topic, men jeg vil meget gerne høre hvad du mener med "scraper software" og at det er autogeneret? Jeg vil meget gerne belæres her! ;-) 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:27

Lars Holdgaard:

Linde:
Det bliver lidt off-topic, men jeg vil meget gerne høre hvad du mener med "scraper software" og at det er autogeneret? Jeg vil meget gerne belæres her! ;-) 

Hæhæ - det er et af de helt gamle black hat SEO tricks. Det er software (f.eks. et plugin til wordpress) som man sætter til at tage indhold fra andre hjemmesider automatisk. Det kan både være indhold fra forum-indlæg, rss-feeds, blogindlæg, artikeldatabaser eller ja... you name it. De smarte får softwaret til at tage indhold fra forskellige hjemmesider, og spinner teksten. 
Det er en effektiv måde til nyt indhold - men den er ulovlig, og det er en teknik, som Google ikke kan lide - men Google er faktisk ikke sååå gode eller hurtige til at finde hjemmesider, som gør det. Det har jeg i hvert fald hørt fra en ven ( Wink ). 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)