Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job tilbud

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 18:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når i alligevel bruger min tråd på noget helt andet ja så må jeg melder mig helt ud nu, det her har taget overhånd.

Jeg håber dem der er anmeldt og dem der ikke kan se sig selv i spejlet de flover sig.

Der bliver ikke kommenteret mere fra mig, hvis man stadig er interesseret så skriv en mail i stedet,

/ Tak for denne gang.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:25 | Låst

Kenneth:
skulle man have arbejderne til at yde mest, samtidig med at de brokker sig over løn, forhold og at de ikke bliver taget seriøst,  og at de skulle samtidig holde en ordentlig kvalitet.

Det er meget sjovt du nævner det. Jeg har selv deltaget i produktion af mine produkter 2x3 dage de sidste 2 uger, hvilket jeg ellers normalt ikke deltager i. Og det var ganske interessant, for der var ikke det jeg ikke lagde øre til, og som egentligt var småting men som blev blæst op.

Det er derfor ofte med balance på knivsbladet at man udtaler sig, da man aldrig ved hvad der siges efterfølgende - men sådan er produktionsmiljøet - som du så godt kender.. fra din branche.

Det vigtige for mig er min kvalitet i produkterne, og derfor forsøge at højne niveauet i alle leder og kanter hvor det er muligt, så jeg skrev mig bare tingene bag øret, og så tager man den senere på året når business kører igen og der er mere dagligdag end sladder :)

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kære venner

Jeg er på ferie og orker ikke at uddele håndmadder i denne debat.

Vi har en ny debattør på Amino, burfe der ikke være plads til lidt mere hjælp og tollerance?

Jeg håber der er nogen der skammer sig...

Dbh Martin
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:08

Martin Thorborg:
Jeg håber der er nogen der skammer sig...

Tak Martin derfor man ser op til sådan en som dig, og derfor du er kommet lang og kommer længere :)

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)