Hvorfor overhovedet bruge tid på at diskutere med Trisha, vi er alle herinde for en grund, nemlig at vi alle er/vil være iværksætter og hjælpe hinanden på vej, så hvorfor dævlen ikke give Trisha noget konstruktivt kritik istedet for alt det pladder med at hun/han er uerfaren, ikke har noget mellem ørene, er ligegyldig og ingen situationsfornemmelse har.
Godt indlæg Emil, men der er jo mange forskellige personager her på Amino.
Når man tager og læser Trisha/Cecilias indlæg, så sidder sådan en som mig tilbage med fornemmelsen af at der spildes skattekroner så det basker.
Det skal ikke tages som personlig kritik, men det jeg husker ud fra det jeg læste i går og for nogle timersiden er:
1. Der søges højt profilerede jobs til at starte med.
2. Det skal være heltid.
3. Der tilbydes måske noget deltid som så også pludselig er interessant.
4. Man er i gang, som det oplyses, med et af de mest komplekse studier på KU og man ønsker heltid/deltid ved siden af? - hænger ikke sammen.
5. Vedkommende har siddet i coaching stilling i en salgsorganisation, men coacher ikke sig selv igennem men søger nu assistance til at starte en coaching virksomhed!
Så vil man studere, være coach, være hel- eller deltidsansat eller hvad vil man?
Derfor kommer min udtalelse at Cecilia/Trishia er perpleks. Det kan man så vælge at tolke negativt ligesom en sjov revisor, eller man kan læse mellem linierne og bruge det til noget.
Når jeg læser indlægget, så ud fra en arbejdsgivers synspunkt så ville jeg aldrig skænke det en tanke i 2 sek. at ansætte Trishia/Cecilia - da der simpelthen er en rød tråd i at der ikke er en rød tråd, hvilket gør at der ville skulle bruges for lang tid på ensretning/indlæring til en given kompleks opgave.