Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job tilbud

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 14:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som en ganske ung person der stadigvæk studere, bliver jeg tit stødt over artikler hvor der står fremhævet at voksne mennesker mobber hinanden... Umiddelbart har jeg altid opfattet dette som en joke, men gang på gang, for tiden især, får virkeligheden bekræftet her på Amino. Masser af negativitet - lad os komme tilbage til god karma og fred på jorden ;)

Ha' en god søndag...

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:14 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Endnu dejligt at se en der prøver at få alt vendt den her debat i den rigtige vej i stedet for alt dette.

Tusind tak for din forståelse og rigtig dog søndag til dig :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 14:20 | Låst

Trisha82:

Tak for dit positive indlæg, imellem alle de andre.

Jeg siger tak for din konstruktive kritik, og jeg kan ikke sige så meget andet end den her tråd er virkelig gået over gevind. Men men sådan er det desværre med folk tit, de ikke kan rumme forandring og anderledes typer.

Men så jeg en herinde der havde opslået et indlæg at han søgte arbejde, også tænkte jeg fedt, lad mig prøvet det. Men sæt i bakspejlet ja så var det en kæmpe fejl i det den ødelægger mine andre tråde, og gider heller ikke at kommentere flere indlæg der ikke har relevans for mit indlæg.

Du må have en fantastisk dag :) og endnu engang tak for modent indblanding, blandt alle de barnlige herinde.

Mvh

Jeg må da ærligt indrømme, at det er vildt du ikke er blevet skræmt væk herinde fra, påtrods af at du kun har været medlem i 11 dage. Respekt til dig!

På den anden side kan jeg ikke se hvad problemet er?

Du nævner at du vil sende et CV til folk, hvordan kan folk så overhovedet udtale sig om dig og din væremåde når de ikke engang har set det CV eller kender dig?

Nogengange syntes jeg sku' folk herinde er fuldstændig respektløse. Hvorfor overhovedet bruge tid på at diskutere med Trisha, vi er alle herinde for en grund, nemlig at vi alle er/vil være iværksætter og hjælpe hinanden på vej, så hvorfor dævlen ikke give Trisha noget konstruktivt kritik istedet for alt det pladder med at hun/han er uerfaren, ikke har noget mellem ørene, er ligegyldig og ingen situationsfornemmelse har.

Er det virkelig sådan amino modtager nye medlemmer?

Hvorfor ikke holde den her tråd på et lavt niveau, og fortælle tingene som de er?

Ja trisha, din tråd stinker for at sige det mildt. Men derfor kan jeg ikke se hvad pointen er i at fortælle hvor ligegyldig og uerfaren trisha er, hvorfor ikke give noget kritik personen kan bruge til noget? Såsom at fortælle hvad der kunne blive gjort bedre ved tråden, hvad der mangler for at i ville syntes at personen var interessant.

Det var min mening.

Og så til sagen ....

Trisha, jeg syntes du mangler at fortælle en hel del omkring dig, heriblandt:

• Hvilke stillinger søger du?
  • Hvad har du af erfaringer?
  • Hvor er du fra?
  • Hvorfor skulle man netop vælge dig til stillingen?
  • Hvordan er du som person?
  • Hvordan er du i et arbejdsmiljø?
  • Hvordan har du det med arbejdstider?
  • Har du nogle tidligere job indenfor faget?

Hav en fortsat god dag allesammen.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:38 | Låst

Emil Pedersen:
Hvorfor overhovedet bruge tid på at diskutere med Trisha, vi er alle herinde for en grund, nemlig at vi alle er/vil være iværksætter og hjælpe hinanden på vej, så hvorfor dævlen ikke give Trisha noget konstruktivt kritik istedet for alt det pladder med at hun/han er uerfaren, ikke har noget mellem ørene, er ligegyldig og ingen situationsfornemmelse har.

Godt indlæg Emil, men der er jo mange forskellige personager her på Amino.

Når man tager og læser Trisha/Cecilias indlæg, så sidder sådan en som mig tilbage med fornemmelsen af at der spildes skattekroner så det basker.

Det skal ikke tages som personlig kritik, men det jeg husker ud fra det jeg læste i går og for nogle timersiden er:

1. Der søges højt profilerede jobs til at starte med.

2. Det skal være heltid.

3. Der tilbydes måske noget deltid som så også pludselig er interessant.

4. Man er i gang, som det oplyses, med et af de mest komplekse studier på KU og man ønsker heltid/deltid ved siden af? - hænger ikke sammen.

5. Vedkommende har siddet i coaching stilling i en salgsorganisation, men coacher ikke sig selv igennem men søger nu assistance til at starte en coaching virksomhed!

Så vil man studere, være coach, være hel- eller deltidsansat eller hvad vil man?

Derfor kommer min udtalelse at Cecilia/Trishia er perpleks. Det kan man så vælge at tolke negativt ligesom en sjov revisor, eller man kan læse mellem linierne og bruge det til noget.

Når jeg læser indlægget, så ud fra en arbejdsgivers synspunkt så ville jeg aldrig skænke det en tanke i 2 sek. at ansætte Trishia/Cecilia - da der simpelthen er en rød tråd i at der ikke er en rød tråd, hvilket gør at der ville skulle bruges for lang tid på ensretning/indlæring til en given kompleks opgave.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:28 | Låst

Så lige dette i et andet indlæg... så nu kan du få et job fra i morgen!

Massere af motion og fleksible arbejdstider:

hej

jeg ahr et flyers omdeler job til dig.

Du tjener ikke så meget men hvis du arbejder fuldtid i en måned så kan du tjene 15.000kr.

kontakt lokaldistribution.dk

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:45 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Så lige dette i et andet indlæg... så nu kan du få et job fra i morgen!

Massere af motion og fleksible arbejdstider:

hej

jeg ahr et flyers omdeler job til dig.

Du tjener ikke så meget men hvis du arbejder fuldtid i en måned så kan du tjene 15.000kr.

kontakt lokaldistribution.dk

Du glemte "lige" at ansøgningen kan sende hertil Lina kan også træffres herinde på Amino, og mange andre steder på nettet sidst var det på www.avisen.dk hun forsvarede Carl Mar Møllers "teorier". En terapeut der ikke accepterer skilsmisser, som også klarer distributionen. Ligger vel hellere ikke så langt fra coaching ?

Man må formode der er kendskab til Maslows teorier, således at motivation er en naturlig ting.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 16:11 | Låst

Hej Emil

Du har ret og jeg er kun glade for at flere og flere melder sig på banen for at støtte mig. Nej jeg lader kig ikke skræmme af sådanne tosser, men derimod irritere det mig, for det ødelægger min tråd med alt den negative tone.

Jeg kan godt se at min start ikke var særlige fyldestgørende og at jeg måske skulle uddybe den mere. Men jeg tænkte også at det ikke altid sjovt bare at skrive en masse for så læser folk det ikke altid. Derfor vil jeg bare oplys om at jeg mangler arbejde, og jeg gerne vil sende en ansøgning.

Der er allerede en der har meldt sig på banen og han fik også min ansøgning :)

Men tror nu bare at jeg lader den her tråd ligge også fokusere mere på mine andre og forhåbentligt bliver de ikke ødelagt af folk herinde.

Jeg har klaget skriftligt til Amino, og håber også på at de gøre noget, for nej jeg er virkelig ikke blevet særligt godt modtaget af alle herinde,

De er måske bare bange for konkurrence hvem ved? :)

Men rigtig god søndag

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 16:13 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for din hjælp

Jeg kan sagtens høre du prøver virkelig at være ironisk, og tjaa mere er der vel ikke at sige, andet end du virkelig har noget bunden sammen med de andre.

Hej hej

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 16:14 | Låst

Lige en sidste ting, du bedes lade være med at sende mig private besekeder tak!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:19 | Låst

Trisha82:

Hej Emil

Du har ret og jeg er kun glade for at flere og flere melder sig på banen for at støtte mig. Nej jeg lader kig ikke skræmme af sådanne tosser, men derimod irritere det mig, for det ødelægger min tråd med alt den negative tone.

Jeg kan godt se at min start ikke var særlige fyldestgørende og at jeg måske skulle uddybe den mere. Men jeg tænkte også at det ikke altid sjovt bare at skrive en masse for så læser folk det ikke altid. Derfor vil jeg bare oplys om at jeg mangler arbejde, og jeg gerne vil sende en ansøgning.

Der er allerede en der har meldt sig på banen og han fik også min ansøgning :)

Men tror nu bare at jeg lader den her tråd ligge også fokusere mere på mine andre og forhåbentligt bliver de ikke ødelagt af folk herinde.

Jeg har klaget skriftligt til Amino, og håber også på at de gøre noget, for nej jeg er virkelig ikke blevet særligt godt modtaget af alle herinde,

De er måske bare bange for konkurrence hvem ved? :)

Men rigtig god søndag

Hej Trisha82 !

Har du set jeg har sendt dig en PMer (privat e mail, indeholdede et jobtilbud). Men det kan være det ikke matcher dine kompetancer eller forventninger ?

I dine debatindlæg bruger du en sprogtone, som bl.a. her lige op over "sådanne tosser", og mange andre "sprogflosker".

Tror du er særligt befordringende ?

God søndag,

og held med søgningen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)