Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærkt faldende salg

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Super tip med WooRank, tusind tak! Den er da fed! :-)

Husk nu at WooRank ikke er en universal sandhed - 'rådene' fra resultaterne skal afstemmes med dine egne forventninger og de resultater du ønsker at opnå. :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:15

Tak, ja jeg har læst at flere ting skal tages med et gran salt.

Den med sprogets niveau fandt jeg særligt interessant. Det har sandsynligvis bare noget med LIX niveau at gøre. Hvis det har hold i sig er det rart at vide hvor det kan testes af. Jeg synes selv jeg mestrer havnearbejdersprog og akademisk sprog, men nu skal det da lige testes af:-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:16

Jeg kan lige nævne tre fejl, der dukker op på bare fem minutter på din netbutik.

1. Nogle af sætningerne i højre side mangler de sidste ord, f.eks. "Majbritt med stort og fyldigt", "Fortæl om Qmode og vind gaveko", osv. Læser du korrektur?
  2. I venstre side, i kolonnen under "Produkter", er det ikke til at se hvad der er links (som f.eks. "Accessories" og "Hot Makeup") og hvad der ikke er (som f.eks. "Information" og "Del Qmode"). Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan du har gjort det, men lad være med at modarbejde browseren og brugeren.
  3. Fra forsiden fulgte jeg links'ne "Levering" og "Ofte stillede spørgsmål". "Er alle priserne inkl. moms?", "Hvorfor er Qmode ikke e-mærket?" og (til venstre under "Hair extensions") "Clip on/off - Singles (party)" giver alle "Siden blev ikke fundet". Dvs. tre døde links på de fem første forsøg. Der er desuden bonusminuspoint for at serveren svarer med kode 200 (betyder: siden blev fundet, ingen fejl) i stedet for kode 404 (siden blev ikke fundet, 4xx = fejl, der ikke kan afhjælpes ved at genindlæse siden). Afprøver du nogensinde at dine links virker? Der findes automatiske værktøjer (wget blandt andre), der kan finde døde links, men det kræver at din server giver de reglementerede svarkoder, dvs. noget 4xx-værk når siden ikke kan vises.

Alene ud fra ovenstående kan jeg godt forstå, at dine kunder forsvinder, hvis de har andre steder at handle. Desuden virker dine fragtpriser besynderlige; hvordan er du nået frem til dem? Jeg ville lige se om du var opmærksom på forskellen mellem momspligtig og momsfritaget, men som nævnt ovenfor, så virkede det link ikke.

Endeligt bruger du ikke det autoriserede logo for Dankort og VISA-kort. Såfremt din aftale med Nets inkluderer e-Dankort mangler du også at vise dette logo. Dit link "Hvilke betalingsmuligheder har jeg?" på siden "Ofte stillede spørgsmål" virker ikke.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 00:49

Hej Mette.

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men lidt info der måske kan hjælpe dig.

Jeg har erfaring med flere webshops som sælger hair extensions, hvor vi har lavet AdWords samt Facebook annoncer. Og AdWords har da givet ok, men Facebook annoncer for specielt hair extensions m.m. har givet de højeste konverteringsrater jeg endnu har set for en Facebook annonce - og jeg har set mange.

Jeg synes også det er sjældent at se bedre konverteringer fra Facebook annoncer end AdWords kampagner - men inden for din branche så ville jeg sætte max fokus på Facebook annoncering.

Hvis du har prøvet Facebook uden succes, så forsøg dig eventuelt med noget professionelt hjælp.

Jeg lavede lige en enkelt søgning på Google på qmode, hvor der komme ren enkelt AdWords kampagne frem. Annoncen har endda adressen, www.qmode.dk men linker til http://www.offers4you.eu/index.php?lan=dk&cl=1&catid=16&eatrackid=3007&acid=1536&utm_source=cl_trafic_dk&utm_medium=cl&utm_campaign=cl

Jeg går ud fra det er et sted, du tidligere har annoncerert eller? - men det er måske ikke så optimalt, at folk der specifikt søger efter dig bliver henvist til en anden side.

Johannes

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:37

Tusind tak for alle jeres svar og forslag - Siden jeg oprettede tråden har jeg kæmpet med htcaccess.

For at være lidt mere konkret, kan jeg fortælle lidt ud fra Analytics:

Siden maj er mit besøgstal faldet til under det halve.
- Maj var dén måned, hvor jeg "installerede" en 404-side, som indeholdte redirects fra f.eks. /clip-hairextensions til ?t=viskat&katid=34. Der blev ikke brugt 301, men alm. redirects. Der blev skabt DC, og min webmaster tools eksploderede med fejl og DC.

Min afvisningsprocent er steget fra cirka 35% til 50%.

Gns. sidevisninger er faldet fra knap 1500 til 3-500.

Hele strukturen er nu blevet ændret to gange, siden det "gík galt". Jeg blev opfordret til at lave en mere overskuelig opstilling over mine produkter (hair extensions), og de har derfor fået nye links.

Min placering på Google er faldet fra plads 7 til 20.

Der bliver fortsat registreret en masse DC i webmaster tools, til trods for at jeg har lavet 301-redirects på de "forkerte" links. Burde den så ikke på et tidspunkt fjerne disse "forkerte" links fra oversigten?

Produkter der er er udsolgt
- Se eksempel: http://www.qmode.dk/produkter/olivengroonne-knickers

Hvis linket ikke indeholder "produkter" videresender den via 404-siden og 301-redirect til den korrekte side.

I forbindelse med overgangen til htcaccess, har der været en sorteringsfunktion, som dog er fjernet. Den har skabt nogle links som ikke virkede. De er registreret i webmaster tools, men bliver nu sendt til en 404-side.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:00

Jamen så har du jo selv svaret på en del af det. Dine besøgstal er faldet og du er ramt af DC. Det er frustrerende, men du har jo forrygende muligheder for at rette op på det. Det havde jo været noget værre, hvis folk var stoppet med at gå med hair extensions Big Smile

Der skal en god gang SEO-knofedt til og så er du kørende igen

Bedste hilsner

Morten

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:08

Hej Mette

Har du også overvejet affiliate marketing, som et tilskud til din markedsføring?

Det er en god måde at skaffe flere salg på og kun betale for det du får. Du er meget velkommen til at læse mere her: http://www.partner-ads.com/dk/advertiserintro.htm

Jeg håber du kan bruge det til at styrke dit salg :-)

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)