Hej Mette.
Nu har jeg ikke læst hele tråden, men lidt info der måske kan hjælpe dig.
Jeg har erfaring med flere webshops som sælger hair extensions, hvor vi har lavet AdWords samt Facebook annoncer. Og AdWords har da givet ok, men Facebook annoncer for specielt hair extensions m.m. har givet de højeste konverteringsrater jeg endnu har set for en Facebook annonce - og jeg har set mange.
Jeg synes også det er sjældent at se bedre konverteringer fra Facebook annoncer end AdWords kampagner - men inden for din branche så ville jeg sætte max fokus på Facebook annoncering.
Hvis du har prøvet Facebook uden succes, så forsøg dig eventuelt med noget professionelt hjælp.
Jeg lavede lige en enkelt søgning på Google på qmode, hvor der komme ren enkelt AdWords kampagne frem. Annoncen har endda adressen, www.qmode.dk men linker til http://www.offers4you.eu/index.php?lan=dk&cl=1&catid=16&eatrackid=3007&acid=1536&utm_source=cl_trafic_dk&utm_medium=cl&utm_campaign=cl
Jeg går ud fra det er et sted, du tidligere har annoncerert eller? - men det er måske ikke så optimalt, at folk der specifikt søger efter dig bliver henvist til en anden side.
Johannes