Jeg kan se at du har over 1500 fans på facebook... Hvad med at få aktiveret dem med nogle gode tilbud, konkurrencer eller hvad du nu kunne finde på? Det er jo tydeligvis 1500 potentielle kunder, så hvorfor ikke udnytte det?
Mvh Thomas :) |
Du skal få styr på Googles indeksering af din webshop. Det skal der simpelthen være bedre styr på! Der er en masse sider som du ikke bør have indeskeret. Under dette punkt kan du også kigge på dine URL'er, som heller ikke optimale - langt fra. En struktur med domæne.dk/kategorinavn/produkt-navn.html vil være fordelagtigt. Jeg plejer at tilknytte et URL felt til hver vare, så jeg kan styre det helt specifikt.
Du kan passende tilføje et favicon til din side også. Din menu tekst er meget lille. Der er ingen priser på siden med hair extensions. Det er lidt rodet med tekst / produkter. Der er vildt mange elementer. Der er alt for mange ting som leder væk fra et salg.
Generelt så ser det ud til at mangle en helt klar strategi. Prøv at finde et papir frem og tegn en plan for din webshop, samt de elementer du har. Hvilke side vil du primært optimere i mod?
Held og lykke med det :o)