Efter at have indset at PayPal ikke er en vinder i længden, og pBS (Bull-S**t) er udelukket (de forlanger 50.000 i sikkerhed) var der kun et valg: Ewire. Jeg har derfor sammensat et Virtuemart Payment module. Det ser ud til at fungere meget fornuftigt, der skal selvfølgelig lige testes noget mere, jeg arbejder på at få lavet så shoppen åbner en iframe, hvor i betalings vinduet åbner, men lige nu åbner den i et nyt vindue. Når kunden anullere transaktionen bliver ordren anulleret, og når du capturer beløbet bliver den sat til bekræftiget. Hvis det er noget i er interesseret i må i lige åbne munden, så får jeg lige lavet en lidt mere glat version, som der er lidt flere indstillinges muligheder i, lige nu virker den i min shop. Prisen må vi jo se om vi kan finde ud af.. :) Mvh Sonny |
Hej Sony,
Er det et nyt selskab du har? For der oplever mange at de løber ind i en "mur" ved indløsere, hvor de vil kræve sikkerhedsstillelse, specielt hvis dine produkter er oppe i den høje prisklasse. Det er jo dem der bære risikoen herfor. Hvad ligger din gennemsnitspris på dine vare på og er du opmærksom på at eWire har en beløbsgrænse?
Jeg vil også opfordre dig til at kontakte andre indløsere, end bare PBS. Fx kan du prøve at kontakte dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp