Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuemart + Ewire, det er sgu helt fornuftigt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have indset at PayPal ikke er en vinder i længden, og pBS (Bull-S**t) er udelukket (de forlanger 50.000 i sikkerhed) var der kun et valg: Ewire. Jeg har derfor sammensat et Virtuemart Payment module.

Det ser ud til at fungere meget fornuftigt, der skal selvfølgelig lige testes noget mere, jeg arbejder på at få lavet så shoppen åbner en iframe, hvor i betalings vinduet åbner, men lige nu åbner den i et nyt vindue. 

Når kunden anullere transaktionen bliver ordren anulleret, og når du capturer beløbet bliver den sat til bekræftiget.

Hvis det er noget i er interesseret i må i lige åbne munden, så får jeg lige lavet en lidt mere glat version, som der er lidt flere indstillinges muligheder i, lige nu virker den i min shop. 

Prisen må vi jo se om vi kan finde ud af.. :)

Mvh Sonny

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:56

Hej Sony, 

Er det et nyt selskab du har? For der oplever mange at de løber ind i en "mur" ved indløsere, hvor de vil kræve sikkerhedsstillelse, specielt hvis dine produkter er oppe i den høje prisklasse. Det er jo dem der bære risikoen herfor. Hvad ligger din gennemsnitspris på dine vare på og er du opmærksom på at eWire har en beløbsgrænse? 

Jeg vil også opfordre dig til at kontakte andre indløsere, end bare PBS. Fx kan du prøve at kontakte dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:05

Der er ingen tvivl om Ewire er noget dyre end en Epay/pbs løsning. Men som opstart er det bestemt en god løsning i mine øjne og væsentlig mere pålideligt for en dansk forbruger der vil købe på en shop.

Men satser du på en større omsætning og en prof shop løsning. Er epay mit første valg.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:06

Skulle stå mere pålideligt end Paypal. ikke end Epay selvfølgeligBig Smile

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 18:14

Thomas Pedersen:
Er det et nyt selskab du har?

Ja det er det nemlig.. de fleste produkter er dvd og bluray film, og andre "småting"  (op til ca 1000 kr) Jeg har dog dyre produkter, som dvd og bluray afspillere og tv, men dem regner jeg ikke med at sælge det store af.

Thomas Pedersen:
Hvad ligger din gennemsnitspris på dine vare på og er du opmærksom på at eWire har en beløbsgrænse? 
, ja men hvor stor er grænsen?

Thomas Pedersen:
Jeg vil også opfordre dig til at kontakte andre indløsere, end bare PBS. Fx kan du prøve at kontakte dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

Ja.. men problemet er jeg SKAL have dankort.. det er det muren lige som kommer... 

Det er lidt dyrere ja, men i forhold til at betale renter på 50.000 kr, så kan jeg godt leve med det til en start, og til der er omsætning, det er jo "kun" en fritids geschæft.. 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:25

Sonny Wolf Jensen:
ja men hvor stor er grænsen?

Det er noget du skal høre dem om, da de ændre det nogle gange. I deres betingelser står der vist EUR 150, men hør dem lige. 

Du kan skam fint tage Dankort, dvs. Visa/Dankort igennem fx. Euroline. Dette kort står for over 90% af alle danske betalinger med kort.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)