|

|
Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..
http://nhviid.blogspot.com/
Ups, det er jeg ked af Nicki ![]() Mvh. Anne |
Hej Det er godt at du har lysten på det rette sted, jeg er også ung 24 år og under uddannelse og har altid drømt om at blive iværksætter, men muligheden dukkede ikke op indtil fornyelig. Jeg læst sammen til eksamen med en af mine studie kammerater der har været selvstændig i et stykke tid nu, han fortalte at han havde en virksomhed som var Cisco partner, men han havde ikke havde tid til at drive den og overvejede at lukke den. Jeg så straks den gyldnende mulighed og pressede ham til at tage mig med, efter nogle forhandlinger fik jeg lov til at være med. Det jeg prøver at sige er at vi alle sammen for muligheden for at blive selvstændige, men man skal bare gribe chancen og kaste sig ud i den. I starten virker det hele meget tåget og hårdt, men jeg har formåede at starte virksomheden op med en lille kapital under 10.000 kr. Så hvis du ikke har kapitalen eller ideen så skal du slå dig sammen med en anden en der kan hjælpe dig. Til det andet omkring webshop, jeg er selv i gang med at udvikle et webshop for el-artikler lige nu, og jeg kan sige så meget omkring det, du bliver ikke rig af det, grunden til at jeg gør det er fordi min certificering hos Cisco har åbnede nogle døre for mig så tænkte jeg hvorfor ikke få et ekstra omsætning, men det bliver ikke primært min webshop jeg kommer til at tjene penge på. Så hvis du har lyst til at blive iværksætter så fortæl det til din netværk og måske dukker muligheden op. Men jeg syntes bestemt ikke at du skal droppe uddannelsen når du er kommet så langt i forløbet. |
www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-