Lige pt kører jeg den enemand, og ja det er lidt hårdt med alt det tekst, men mangler kun historien om barcelona, også er der kun de daglige nyheder, der skal opdateres løbende.
Hvis du kunne tænke dig at joine mig, så er du velkommen til at smide en pb :)
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
Desværre ligger min forkærlighed ikke for Barcelona, så at skulle holde mig opdateret omkring klubben hele tiden falder mig desværre ikke for. Men tak for tilbuddet, og jeg håber for dig, at du kan finde en/nogle andre som har tid og lyst til at hjælpe dig
Jeg er på ingen måde Barcelona fan. Indtil sidste sæson har de ikke rigtig interesseret mig. Men efter at have set alt det skuespil de kom med i sidste sæson, bryder jeg mig bare ikke om dem :o)
Men det skal ikke afholde mig fra en hurtig kommentar. Jeg synes det er en pæn og overskuelig side du har lavet. Og hvis du kan bevare det når der kommer endnu mere indhold, synes jeg faktisk den er både pænere og mere brugervenlig, end den anden side der nævnes i tråden.
Kæmpe fejl Simon, som stor barca fan så ved jeg at Messi først kom til klubben i 2000, og da han er fra 1987 så var han 13 år og ikke 11 år som du skriver :)
Til emnet, så kan jeg godt lide din side :) Dog synes jeg lige at "Om barca24" "Kontakt" og "Links" enten skal i menuen eller i footer..
Held og lykke med sitet :)
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Rigtig fed side, og design! Men synes du burde ligge reklamerne ud helt til højre, også sætte delen med ''Bliv fan'' twitter osv osv. til venstre for reklamerne. Synes ikke rigtig man ligger mærke til det pga. af reklamerne, og det spiller vel en større role end reklamerne.
Men ellers rigtig fed side!
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..