Jeg søger en vurdering af mit nyheds/info site om FCB. Sitet er ikke helt færdigt, der mangler stadig en del tekst m.v. samt et forum, der skal færdiggøres.. Men hvad synes I umiddelbart om sitet??
www.barca24.dk
Hilsen Simon :)
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
Tillykke med, at du har fået en hjemmeside i luften!
Jeg er selv stor FC Barcelona fan, så det glæder mig at siden omhandler netop dem!
Jeg har et stort spørgsmål:
Hvorfor skal jeg vælge din side fremfor www.fcbarcelona.dk?`Hvad gør din bedre? Har du bedre kilder end Fcbarcelona.dk? Du skal overbevise mig og manger andre, for lige nu så kan du ikke hamle op med fcbarcelona.dk, desværre.
Når sitet er helt færdigt, så skulle jeg gerne kunne levere flest og bedst informationer om Barcelona. Jeg skulle gerne være hurtigst med nyheder, resultater osv.
Rom blev ikke bygget på én dag.
Så giv mig lidt tid, og jeg lader siden tale for sig selv, så du fremover vil bruge www.barca24.dk
Da jeg har spansk på A-niveau kan jeg læse de første nyheder i spanske aviser/nyhedssites, og straks skrive om nyheden på min side.
Håber det gav lidt svar på dit store spørgsmål :)
Hilsen Simon, www.barca24.dk
Kan se der mangler en del tekst på siden nærmeste alle historie siderne intet på
Du kunne med fordel oveni når man nævner en spiller linke til spiller på siden mere krydslink på siden en fordel skaber man hurtigt kan klikke ved navne mv. giver oveni en lille bonus i google at man laver en god interne links struktur på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lige pt er jeg i gang med at fylde siden med up to date nyheder, samt at få skrevet noget historie. Når det er gjort, så går jeg alle tekster igennem og laver de interne links, som jeg mener er fordelsagtige for mine besøgende og ikke mindst google :)
Tjek www.barca24.dk om en måned, så kan jeg love dig for, at det hele spiller til guldmedalje :)
men tak for tippet, altid rart med lidt feedback man kan bruge til noget, tak tak :)
Er vild med din entusiasme og dit engagement Simon! Det kan man ikke få for meget af! Angående siden, så syntes jeg, at den er dejlig nem og overskuelig. Dog kan jeg godt blive lidt skeptisk angående disse fansites, da mange af dem simpelthen ikke når de store fansites til sokkeholderne. Men hvis du bevarer optimismen og gå-på modet, så kan du sagtens få noget ud af siden!
Og så vil jeg lige høre, om du har tænkt dig, at køre projektet enemand? Og hvis ja, er det så ikke en lidt stor mundfuld?