Prøv at se denne forklaring på, hvordan man indsætter billeder i HTML-signaturen under Windows Live Mail.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Johns guide forklare det vist, men du skal have konverteret dit logo om til et jpeg eller png billede i stedet for ai, ellers er der en del klienter der ikke kan vise den.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja det er skide træls - har også selv haft kigget på det - men synes det så rimelig uoverskueligt ud :-( vi skal vist være "it-nørd" for at finde ud af det :-)
Hej folkens, Heidi har lige skrevet til mig om at sætte hendes op.. HVis der er flere der ønsker at få det gjort, så gør jeg det gerne for en lille sjat penge..