Hej Aminoer Jeg står i den heldige situation at jeg har en piv god idé til en hjemmeside (eventuel brand) Den skal selvfølgelig udføres i løbet af det næste år sammen med andre projekter (jeg har taget et sabbatår i Bangkok med min kæreste) Jeg har mulighed for følgende gennem en ven samt Elance: Person der skal designe hjemmesiden Person der skal programmere et script der udføres på siden (grundidéen) Person der skal lave en app der er interaktiv/forbinder mellem script og hjemmeside Alt dette tror jeg kan lade sig gøre for 30.000-40.000. Mit problem opstår bagefter med selve udførelse af dette projekt. Design kan sagtens lade sig gøre så indhold kan blive opdateret af mig selv samt køre de diverse analytics programmer osv. Men for at spare penge da denne side skal køres alene så vil jeg høre hvad jeres forslag er til fejl/nye løsninger/implementerer og alle de små tweaks osv der skal gøres i fremtiden? Kan man eje en international hjemmeside med f.eks. en million besøgende om måneden uden nogen IT person? Hvis ikke hvad er jeres forslag til aflønning af freelancere, Elance og andre former for kvalificeret hjælp? Med venlig hilsen Philip |
Måske kan nogle IT/datalogi studerende vedligeholde det som et studiejob. Billig arbejdskraft! :)