Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS / Nets når de er bedst...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man hører tit folk brokke sig over lange ventetider på godkendelse af indløsningsaftale hos PBS/Nets. Jeg må dog sige at jeg blev positivt overrasket over hvor hurtig de godkendte min ansøgning til mit nye aps.

Afsendte ansøgning elektronisk i fredags kl. 09 med alle dokumenter - idag kl. 11.30 er ansøgningen blevet godkendt og jeg skulle gerne have dokumenterne til underskrift imorgen.

Det synes jeg sgu er helt i orden. - om de har strammet op, ikke har noget at lave her i juli eller det bare var forbi min ansøgning var lige til højrebenet skal jeg ikke kunne sige. Da vi for 2 år siden lavede en anden ansøgning i et I/S tog det vidst 3 uger før den var på plads.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt ! Men på den anden side, de burde da have en sag om året, som forløber som den skal ;) Det er da næsten kun udlængeservice der kan slå dem i dårlig service :-)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:59

Dejligt med sådan en solstråle historie..

Jeg har lige fået en mastercard/visa/diners igennem hos Euroline.

Jeg er blevet 3d secure godkendt et eller andet halløj også.... Uden oprettelse, ingen årsafgift. Bare en bette % af mine salg skal afregnes til dem.. Det da utroligt PBS tager min. 3500 oprettelse 200 om måneden i afgift! MINIMUM§

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:40

Jeg har også selv en aftale hos euroline - men da jeg er ved at have en forholdsvis stor omsætning på dansk udstedte visa og mastercard. derfor er det en fordel for mig at have pbs. Ellers har jeg været ganske godt tilfreds med euroline.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)