Kunne forestille mig der var en hel del i Københavns området der mangler hjælp til oprydning af ødelagte ting der er båret op fra kælder eller gulve og lister der er revet af, som skal smides ud og andet som skal sorteres. Mulighederne er mange :-) Bare fyr nogle opslag op i den lokale Brugs og tag fat hvis chancen byder sig :-) |
Hvis du er 17, ville jeg nok evt. få taget mig sammen og begynde at gå rundt enten med jobansøgninger som flaskedreng/fejedreng eller hvad det nu hedder nu om dage i diverse supermarkeder samt tankstationer. Evt. også forsøge at opsøge den daglige leder selv for at give ham et indtryk af hvem du er som person.
Du får bestemt intet job af at sidde bag din computer og tænke på du godt kunne bruge nogle penge. Hvis du allerede har forsøgt, ville jeg evt. overveje hvad der kunne være årsagen til du ikke har fået jobbet? Kan det være din jobansøgning der er noget i vejen med, hører tit nogle skrækhistorier om unge der skriver nogle forfærdelige jobansøgninger.
I stedet for at skrive en kæmpe kliché i din jobansøgning om at du er åben, service minded osv. osv. så skriv i stedet HVORFOR du mener du er en åben person og hvad der ellers kan være. Giv læseren af din jobansøgning et helhedsindtryk af dig som person...