Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at tjene hurtige penge

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor er du fra i landet?

Kunne forestille mig der var en hel del i Københavns området der mangler hjælp til oprydning af ødelagte ting der er båret op fra kælder eller gulve og lister der er revet af, som skal smides ud og andet som skal sorteres. Mulighederne er mange :-) Bare fyr nogle opslag op i den lokale Brugs og tag fat hvis chancen byder sig :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:07

Hvis du er 17, ville jeg nok evt. få taget mig sammen og begynde at gå rundt enten med jobansøgninger som flaskedreng/fejedreng eller hvad det nu hedder nu om dage i diverse supermarkeder samt tankstationer. Evt. også forsøge at opsøge den daglige leder selv for at give ham et indtryk af hvem du er som person.

Du får bestemt intet job af at sidde bag din computer og tænke på du godt kunne bruge nogle penge. Hvis du allerede har forsøgt, ville jeg evt. overveje hvad der kunne være årsagen til du ikke har fået jobbet? Kan det være din jobansøgning der er noget i vejen med, hører tit nogle skrækhistorier om unge der skriver nogle forfærdelige jobansøgninger.

I stedet for at skrive en kæmpe kliché i din jobansøgning om at du er åben, service minded osv. osv. så skriv i stedet HVORFOR du mener du er en åben person og hvad der ellers kan være. Giv læseren af din jobansøgning et helhedsindtryk af dig som person...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13

Hej jeg har en ide til hvordan du kan tjene hurtige penge.

1. du skal have en paypal konto.

2. du skal til at skrive sange.

3. du skal uploade dine sange på youtube.

4. http://www.wupload.com/affiliate-program gå her ind og upload dine sange.

5. put download linket i din videos description

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

er fra bording mellen herning og silkeborg

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:30

psp122:

er fra bording mellen herning og silkeborg

Der får man vel også børnepenge og børnecheck eller?

Alternativt sælg dit frikort til en landmand fra Holland Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Jo man få også børnepenge
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Alt der skal siges, er mere eller mindre blevet sagt i denne tråd. Nu er det handling.

Jeg vil dog fortælle dig dette:
Forskellen på de folk der har det de vil have og dem der ikke har det de vil have i deres liv, er dem der henholdsvis rejser sig op og gøre noget ved det og dem der bliver siddende. Og desto længere du bliver siddende, jo længere tid går der før du får det du siger du vil have ud af livet. It's that simpel!

Dit liv er gjort ud af de valg du tager. Jeg håber for dig, at du vælger ud fra de tanker du har om hvor du gerne vil hen i livet, for alt andet er blot misbrugt tid og muligheder.

Forvent ikke der er nemme løsninger, og hvis der er, så vær taknemmelig for dem. Forvent ikke andre kommer og gør tingene for dig, og hvis de gør, så tænk to gange over at tage imod det. For jo mere du vænner dig til andre bare kommer og gøre det du ikke selv vil, ikke kan eller ikke har lyst til, desto mere uselvstændigt et menneske bliver du, og du lærer dermed aldrig at klare dig selv.

Succes er heller ikke en selvfølge, selvom du arbejder hårdt og målrettet for den. Men den vigtigste lektie at lære ved at forfølge sine drømme, er ikke altid målet i sig selv, men processen der har formet dig imens.

Og der er masser af muligheder for en ung fyr som dig derude, selv hvis du skal æde din stolthed og gå med aviser eller slå græs. Det er der iøvrigt slet ikke noget galt i. Det er de intelligente mennesker der har respekt for en hårdt arbejdende fyr med et mål, og taberne der ser ned på det.

Pøj pøj med det hele....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Okay
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spar penge op med et skodjob og gå i krig derefter :) Så får du lidt mere tid til at tænke over dit projekt..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:10

Ved godt den er tråd er gammel, men alligevel sku! 

Nu er jeg servicemedarbejder! Jeg arbejder fordi jeg nyder det! Imens triller pengene ind på kontoen, jeg lever af min mor og far stadigvæk. Hvor meget luksuriøst kan det blive!  Jeg har på forhånd inden jeg fik jobbet, alt jeg behøver! Mobil, anlæg, computer, tv og jeg kunne blive ved :). Ja, jeg er forkælet! Men jeg passer på mine ting, så er jeg fri for at bruge min opsparing jeg er ved at lave her på ny mobil og sådan! Men tag nogle jobs, hvis du er skoletræt, tag et 1 års erhvervspraktik eller hvad det hedder. Jeg selv skal efter 9. direkte på STX. Jeg regner da stærkt med, at min opsparing ligger ret høj til den tid! Så kan jeg fyre de penge af på en masse fede iværksætter ting! 

Ved ikke hvad du laver nu men hvad fanden!

- Mads

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)