Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor, hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer jeg videre i mit forløb, med en internet side? Har prøvet at bygge den op som et diasshow. Og skrevet lidt tekst om hvad det handler om. Som eventuelt kan sendes til folk der har muligheder for at være investor/partner. Men er lidt i tvivl hvad jeg skal gøre i mit videre forløb? Mvh Henrik

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:00

Har du lavet forretningsplan, budgetter osv?

En investore vil gerne se nogle tal - hvor kommer indtjeningen fra, hvor stor er den. Hvad er forventet resultat, hvor meget skal man indskyde, hvor stor en ejerandel får man igen osv osv.

Når du har 100% styr på det, kan du enten betale firmaer til at finde en investore for dig, oprette en indlæg her på amino, hvor du laver en god beskrivelse af din ide eller du kan prøve at kontakte folk/firmaer, der investerer i firmaer som fx SEED Capital. 

Mvh

Tilmeldt 13. Jul 11
Skrevet kl. 16:26

Nej der er ikke lavet andet  end et muligt site design, og beskrivelse hvad det handler om. Og hvilke grupper det omhandler. Er helt grøn indenfor feltet, men tak for rådene, vil prøve at klare disse:)

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:39

Hvis du vil have noget feedback på din ide, og eventuelt en pris for hvad det ville koste at føre ud i livet(programmeringsdelen). Så skal du være velkommen til at skrive, såfremt det er et website.

mvh

S.h 

Tilmeldt 13. Jul 11
Skrevet kl. 13:21

Er det en god ide at gøre min ide offentlig på amino.dk eller hvad skal man gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)