Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer i aviserne Hjælp !!!

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Quist
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har den holdning at hvis man har et interessant produkt - så vil medierne også skrive om det. Hvis man bevidst tænker i gråzoner - så gør man det også i andre sammenhænge fx overfor kunderne hvor der sikkert også smøres lidt ekstra på.
En artikel - der er en pressemeddelelse er total uinteressant - det svarer til en annonce og er dermed underlagt læserens samme vurdering og bunder basalt set i, at både medie og afsender mener at læserne er uintelligente.
Hvad er der i vejen med at gøre tingene troværdige - masser af firmaer lever fint på denne måde.
Hilsen
Pia
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

af og til tænker jeg, hvorfor så mange fremstiller sig selv som samfundets retfærdige borgere... og bestikkelse har eksisteret i andre lande i højeste grad, jeg har læst for nyligt at faktisk Danmark er en af de lande hvor janteloven har styret det så meget og stadig gør at der er generelt tale om få bestikkelser!

Men i Danmark handler det meget om bekendtskaber. Hvis man har et godt netværk, så kan man bruge den), men så er det jo synd at dem der ikke har et godt netværk, så  kan ikke få de samme fordele, bare fordi at man er socialt retarderet?!

Nu ved jeg at ved at skrive dette vil mange få bankeslag og Martin vil lukke mig i 2 dage :).... men jeg mener at janteloven er forældet og, ligeledes mener jeg at bestikkelse er ok, for sådan er verden. Den ide med, at alle er lige og alle fortjener det samme stammer nok fra en kommunistisk samfund, og den tankegang er forældet.

Nu ved jeg at ved at skrive dette vil mange få bankeslag og Martin vil lukke mig i 2 dage :).... men jeg mener at janteloven er forældet og, ligeledes mener jeg at bestikkelse er ok, for sådan er verden. Den ide med at alle er lige og alle fortjener det samme stammer nok fra kommunistisk samfund, den tankegang er forældet.

Måske burde danskerne vågne op og se hvor meget fordel der er ved bestikkelse - særligt hvis man har mange penge!

Jeg stammer fra østeuropa og jeg husker at det var skønt, hvad man kunne opnå ved bestikkelse og stadig kan. Man fik en sær behandling og det er jo skønt, hvem ønsker ikke en sær behandling?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:50

Man skal ikke blande janteloven sammen med korruption.

Og ivärksättere har kommer over evt jantelov

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:02

Hans - Jeg er helt enig

Lina - Du er sgu uden for pædagogisk rækkevidde

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

haha ja jeg ved det og jeg nyder det:)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jeg har en helt anden kulturelt baggrund end de fleste her på amino, som er danskere, derfor har jeg en meget anderledes syn på verden. Kun dem der kommer fra MIT oprindelses land kan forstår mig. Og nu er jeg jo provokatør og par og psykoterapeut, dvs at jeg elsker at se folk der hidser sig op over mine kommentarer, elsker at se og analysere folks reaktioner som udvikler sig gennem ens kommentarer.:)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:50

Nu er det ikke kun i gamle kommuniststater hvor der findes korruption.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:05

parterapeuten:
jeg har en helt anden kulturelt baggrund end de fleste her på amino, som er danskere, derfor har jeg en meget anderledes syn på verden. Kun dem der kommer fra MIT oprindelses land kan forstår mig. Og nu er jeg jo provokatør og par og psykoterapeut, dvs at jeg elsker at se folk der hidser sig op over mine kommentarer, elsker at se og analysere folks reaktioner som udvikler sig gennem ens kommentarer.:)

Gudskelov at mit parforhold fungerer som det skal. Der er dog ting man ikke vil udsætte sig selv for.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:20

parterapeuten:
jeg mener at janteloven er forældet

Jeg tror at du har misforstået hvad Janteloven er. Det er ikke en lov, men en ironisk kommentar på et samfund hvor mennesker holdes nede på niveau med laveste fællesnævner.

Desuden, som påpeget af Majbritt, så vil en avis omtale dig ganske gratis, hvis du har noget relevant og interessant at fortælle. Så istedet for at ærgre dig over, at du ikke kan bestikke dig til omtale, kunne du jo lægge hjernen i blød og tænke i hvad DU kan tilføje af værdi for avisens læsere. Hvis du kommer op med noget godt, vil alle medier stå på spring for at eksponere dig, GRATIS.

Ps. Jeg forstår udmærket, at ingen avis vil bringe dine lidt sjove paterapeut-teorier. De er alle set og hørt før, og helt ærligt, så er de altså lidt simple og banale. Så måske skulle du prøve en ny vinkel. Fx. bruge nogle af de par, hvis parforhold du rent faktisk har reddet, og få dem til at udtale sig om dine evner som terapeut. Du kan jo evt. tilbyde dem et par gratis terapitimer for ulejligheden Wink

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)