Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener I på MLM

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa allesammen.....

Nu er jeg ved at blive besat af AMINO, efter jeg er begyndt at bruge en del tid herinde, bliver jeg nysgerrig.

Hvad Tjener man som NETworkers i de forskellige virksomheder, det jeg tænker på er hvad er det der motivere jer til at arbejde lige netop med det I gør nu eller har gjort, og til dem som har været igennem flere selskaber, hvorfor er i skiftet og efter hvor lang tid.. Mine spørgsmål er:

Hvad tjener man som (ny) kontra hvor meget tid....??

Hvad tjener man efter 6mdr. kontra hvor meget tid...??

Hvor mange folk har i jeres struktur efter 6mdr....??

Jeg ved godt dette er nogle lidt mærkelige spørgsmål, men er faktisk meget nysgerrig, da jeg selv arbejder indenfor en lign. branche

Med venlig hilsen Henrik
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:48
Dato: 24-03-2007 16:22:19 Forfatter:Mr. Adviser

Hvad tjener man som (ny) kontra hvor meget tid....??

Hvad tjener man efter 6mdr. kontra hvor meget tid...??

Hvor mange folk har i jeres struktur efter 6mdr....??

Jeg ved godt dette er nogle lidt mærkelige spørgsmål, men er faktisk meget nysgerrig, da jeg selv arbejder indenfor en lign. branche

Ja... det er i grunden nogle lidt mærkelige spørgsmål - for du kan som sådan ikke generalisere og så tage en gruppe og så sige "hvad man.. hvor mange man.." osv

Det er jo ekstremt individuelt.. afhænger jo i den grad af det system man arbejder efter, om man bygger netværk eller koncentrere sig "for meget" om retailing.

Men du kan da tage den gamle - og meget slidte kalkulation frem:

Du er dig selv i måned 1 hvor du engagere en ny partner, så I er to i måned to der hver engagere en ny partner, så I er 4 i måned tre der hver i hver især engagere 1 ny partner, så I er 8 i måned 4..... 16 i måned 5... 32 i måned 6... og 4096 i måned 12 ;-)

Indtjeningen er jo fuldstændig individuel, distributører og selskaber imellem.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:05
Hej Mr. Advisor!

Som advisor så må jeg formode du er rådgiver ?

For en erhvervsøkonom som mig er dine spørgsmål irrelevante - eller også så har du lyttet til alle der der påberåber, at her er mange lette penge at tjene.

DET FINDES IKKE - så hvis du leder efter områder med let tjente penge så led et andet sted end i Network Marketingbranchen.

Men her er som i alle andre brancher gode endog særdeledes gode indtjeningsmuligher for den der gør en STOR indsat!

Dit spørgsmål kan vel bedst besvares med at du har det DB (dækningsbidrag) som fremgår af din aftale med din partner.

Derfor kan du ikke få et entydigt svar på dine spørgsmål!

I min virksomhed der har vi et DB på 35% i starten som kan vokse til 48% - men kun hvis du er god?

Prøv du at stille de samme spørgsmål til en hvilken som helst anden virksomhedsleder og se svaret!!

En god måde at få disse oplysninger på er ved at gå på erhvervs & selskabsstyrelsen og trække regnskaber her kan du se noget, men ikke medgået arbejdstid det er ikke et regnskabskrav pt.!!

- men hvorfor spørger du ?

Du kan med fordel studerer dette link www.JOMACompany.dk her er samlet mange værdifulde oplysninger om mulighederne i denne folkeforretningsmulighed - folkemulighed fordi du komme rigang for meget få midler og ingen risiko for STORE tab!!!

- du er også velkommen til at ringe til os.

JOMA Company - john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 01:36
Tak til jer begge 2, grunden til jeg spørger er ikke fordi jeg leder efter et firma at arbejde for eller med, men er bare nysgerrig.... Nu har jeg læst mange indlæg herinde og læser at folk mener "deres" produkt er vejen frem for at skabe sig succes og en god indtjening.... Derfor er jeg nysgerrig, hvad de personer som mener de har succes... Hvad tjener de på deres arbejde, hvor lang tid har de været igang.... Arbejde de fuldtid med det, eller er det bare på fritidsplan og hvis det er hvad tjener de så på det, kontra deres tid....??

Ved godt det er nogle specielle spørgsmål, men er meget nysgerrig....!!

Men tak for de 2 fine svar..... Håber at i kan hjælpe med de spørgsmål...

Med venlig hilsen Henrik
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 03:05
Hi Advisor!

ja det er jo også vigtigt at være opsøgende og indsamle viden, men jeg kan kun gentage at det drejer sig om dit DB på din aftale med virksomheden og den tid du vil anvende!

Hvis du efterlyser konkrete nøgetal så kan du få det oplyst via årsregnskaber som tidligere nævnt, men du ser ikke tidsindsatsen.

Som med al anden virksomhed er det en blanding af indsats, personlighed og lidt held når der er en raketfart på udviklingen af virksomhedens oms. og DB. Hvis efterlyser hurtige tal i Network Marketing - så er de der IKKE uden en god indsats - som i alle andre virksomheder.

Men du har her en god mulighed for at bygge forretning uden den store risiko for høj gæld hvis det ikke går!

Hilsen john sommer

mvh john sommer

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 18:13
Tak endnu engang John.....

Jeg ved hvad du mener, men jeg tror du misforstår mine spørgsmål..... Det jeg gerne vil undersøge eller savner svar på, hvad folk som er herinde som er med i et MLM firma, hvad deres indtægt ligger på, hvor meget tid de bruger, hvad er deres forventninger til det..... Det kunne f.eks være:

lotte 32 år. Sælger heaberlife, har 12 i struktur og indtægt på 8000kr. pr. mdr. arbejder 10 timer om ugen. har været igang i 9mdr.

Noget i den stil.....Bare for at få et billede af folk og forretningen, man behøver ikke engang at skrive hvilket firma, er bare meget nysgerrig, da jeg selv arbejder med MLM i et lidt andet sammenhæng.

På forhånd tak

Med venlig hilsen Henrik
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:45
Hej Advisor! (underligt navn hvorfor står du ikke frem med eget navn?)

Dine spørgsmål er for detaljerede - du får ikke det svar du efterlyser bemærk i regnskabsloven er der en mulighed for at "sløre" omsætningen da mange virksomheder ikke ønsker at oplyse dette tal!
- prøv at se på regnskaber fra erhvervs og selskabsstyrelsen
I vor organisation er der stor omsætning og mange der skaber gode resultater - men du høre det ikke direkte fra dem selv - tænk på konkurrencen og på hvad folk kunne finde på af bemærkninger til dem der tjener store penge - det er ikke noget der skiltes med!

Hvad skal du anvende disse tal til?
Jeg mener at hvis du har en idee om at her er stor muligheder hvorfor så ikke bare gå gang?

Du nævner at du selv er i Network Marketing branchen vil du så i dette forum oplyse dine tal for din egen virksomhed?

Det troer jeg næppe du er jo meget annonym allerede ikke ? 
Iøvrigt mener jeg ikke der er mange iværksættere der kan oplyse dig om disse tal - anvendt tid ect. - de gør det fordi de brænder for deres forretnings idee - ikke - og de ved alle at det kræver meget tid i starten - det er sådan det er - men leder du efter hurtige penge eller hvad pønser du på ?

Hilsen john sommer

mvh john sommer

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 21:22
Tak endnu engang John.... Nej jeg spørger bare af ren nysgerrighed.....Men mest fordi jeg renger med de folk som arbejder med MLM herinde er dygtige..... Så derfor er jeg nysgerrig, hvad folk ligger og tjener...Jeg skal ikke bruge det til noget specielt andet end at dække min nysgerrighed.........Jeg er ikke genert eller bange for at fortælle lidt om mig selv:

Jeg har været i en branche hvor vi sælger rengøringsmaskiner baseret på et vandfilter, efter 18mdr. i DK med 60 fuldtids ansatte har vi valgt at åbne op for fritids konsulenter.... Ud over det har vi ændret vores alm. provisions system til et provisions system som er beregnet til MLM (ikke binær) Hvis vi snakker indtjening for mig er det imellem 40.000 og 150.000 pr. mdr Grunden til dette store spring skyldes at jeg er igang med at åbne afdelinger i Sverige, hvilket kræver en masse udgifter og mindre eget salg....!!

Jeg har idag ca. 20 konsulenter under mig, hvilket ikke er ret meget, men dette skyldes de folk jeg arbejder med ikke er bekendt med MLM, så der er en indkøringsfase, før de kan udvikle sig, hvis man kigger på hvad en fritids konsulent kan tjene hos os, ville det ligge fra ca. 4600 til 23.000 ca. første mdr. efter 2-3 mdr. gerne en fordobling af indtjeningen....Hvis man snakker vores fuldtidskonsulenter tjener de minimum 15.000 som er vores garantinet....men de ligger imellem 25.000 - 40.000 kr. pr .mdr. fordi de endnu ikke er begyndt at rekruttere og bygge struktur....!!

Det er lidt info om mig og min struktur i Dk....

Hvis du har lyst kan du jo skrive lidt om dig selv, til mig gerne i Privat, hvis du ikke vil udstille dig selv her..

Håber at høre lidt fra jer... er som sagt stadigvæk nysgerrig..

Med venlig hilsen Henrik
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:26
Dato: 25-03-2007 21:22:04 Forfatter: Mr. Adviser
Jeg er ikke genert eller bange for at fortælle lidt om mig selv:

Du har vel en website hvor vi kan finde ud af mere om dig og dit firma.... og produkter?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 01:35
Hej Mr. X (Advisor)

Det er da ok forhold ikke?

Der kan du se man skal bare blive ved så kommer resultaterne - Held og lykke med Sverige aktiviteterne!

Ps!

Tænk over hvor "klædeligt" det er at optræde annonymt i forretningsverden !!

Hilsen john sommer

mvh john sommer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)