Hej til alle på AMINO.... Jeg er ny herinde, men leder efter nogle virkelige gode MLMér / Networkers, til opbygning og udvidelse af vores salgsteam. Vi er en virksomhed som sælger rengøringsmaskiner (ikke Filter Queen som man har set i kontant) Vores maskine bruger et vandfilter.(prisen er også til at betale) Vi er en alm. virksomhed som sælger maskiner til virksomheder og til private. Det er vigtigt for mig at understrege at vi ikke er et alm. MLM virksomhed (ikke ondt ment) men vi er en alm virksomhed som prøver på at udvide via (mlm konceptet) da vi jo er i en tid hvor det er svært at få arbejdskraft. Det jeg leder efter er nogle virkelige effektive personer som kan være med til at give os en "saltvandsindsprøjtning" her i Danmark. Arbejdsopgaver: Rekruttere nye fuldtid/fritids konsulenter til at sælge vores maskiner,eget salg og opbygge en god struktur og være med til at udvikle konceptet og konsulenterne. Tilbydes: God indtjening, både som fuldtid og fritids konsulent, godt solidt provisions system. ikke binær osv. Et arbejde i en virksomhed med en god ledelse og alle ting iorden. Flere udlandsrejser årligt, et godt og social team med en rar omgangstone. Skal lige tilføjes: Vi beskæftiger os ikke med networks salg, vi beskæftiger os med alm. kunde enmer. Ved godt jeg sikkert har glemt nogle ting, men spørg endelig.... Håber jeg kan få nogle positive svar eller kontakter herinde. Har i nogle spørgsmål, skriv her eller smid en besked i min beskedbox eller send en mail til mig på: hma1975@mail.dk (håber ikke i spammer mig) |
Dygtige MLMér søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Med venlig hilsen
Henrik
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)