Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er i gang med at linkbuilde for nogle forskellige webshops, og jeg melder dem til linkkataloger.

Har i nogle tips til når man tilmelder linkkataloger, fordi jeg har svært ved at lave 100 forskellige beskrivelser af en webshop.
Det er jo begrænset, hvor mange formuleringer man kan lave på en webshop.

Er det rigtigt, at det er bedst at tilmelde en shop lidt linkkataloger hen af vejen.
Hvis man tilmelder den for mange kataloger på et for lilletidsrum, er det ikke så godt?

Tak på forhåndSmile 

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du skulle tage at google en "text spinner" eller "article spinner", det er et lille program som generere forskellige versioner af en tekst.

Dernæst, er effekten af mange linkkataloger begrænset. Værdien er simpelthen ikke ret stor, i forhold til søgemaskineoptimering.

Til sidst, lad os sige du tilmeldte en hjemmeside til 50 kataloger, i dag, så ville Google botten jo ikke komme forbi alle katalogerne samtidig, men mere sandsynligt mere flere dages/ugers mellemrum, så Google ser slet ikke alle dine links med det samme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aldre spiller ind hvor meget der er godt at lave

Er det kun linkkataloger links?

Der er forskellige links trust rank det kan gøre em lille forskel.

Hvor meget har de sider før fået lavet.

Er det relevante tekst på siderne sammensate med links beskrivelserne du sender ud

unikke beskrivelser godt dog bedre ens vis du skal skrive total tåbelig links beskrivelser ingen vil jo linke til et link katalog hvor alle beskrivelserne er unikke og der denne her ulempe som der betyder meste er links beskrivelser giver ingen mening .

Gå op de får det bedste af det bedste finde måske 5 gode links beskrivelser lav enkle ord om nogle gange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:52

Hej igen!

Tak for svaret, den gav lidt som reminder.

Ang. det med google botten, så er det bedre at tilmelde en webshop, skal vi sige 10 kataloger, og så holde et par dages pause, og så igen?

Findes der egentlig andre måder at linkbuilde, end linkkataloger, og hvis man ikke vil udveksle links?

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:54

Hej Mikael!

Jeg forstår ikke rigtigt, hvad du prøver at sige desværre?Confused

Rasmus.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58

Ja der findes masser af metoder til at linkbuilde på, men jeg tror at der er faktorer der er vigtigere end links nu.

Du kunne evt bruge Artikel databaser (bare husk en ny unik artikel hver eneste gang du propper et link I et artikel katalog)

også er der 3 way linkbuilding hvor side A linker til side B som så linker til side C som så linker tilbage til Side A.

også er der blog kommentarer, fora. og Social bogmærker

til sidst men ikke mindst så findes der linkbaiting.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Et stabilt flow af indgående links, som varierer en lidt, vil jeg sige er det bedste. Så det i Google's øjne virker naturligt.

Start din dag med, hver dag at tænke, hvor får jeg mit link fra i dag.

Der findes et utal af metoder til linkbuilding. Generelt, er links fra authority sites, altså sider som i Google's øjne er vigtige, de bedste links, f.eks Wikipedia, Dmoz og så videre. Et eksempel kunne være, hvis du havde en side med rygestops produkter, så ville et link fra Kræftens bekæmpelse være meget værdifuldt, men meget svært at få.

Husk altid nogle udgående links også, ellers kommer siden til at virke som et "sort hul". Det kan virke mistænkeligt i Google's øjne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:03

Jesper Breindal Kvols:
Der findes et utal af metoder til linkbuilding. Generelt, er links fra authority sites, altså sider som i Google's øjne er vigtige, de bedste links, f.eks Wikipedia, Dmoz og så videre. Et eksempel kunne være, hvis du havde en side med rygestops produkter, så ville et link fra Kræftens bekæmpelse være meget værdifuldt, men meget svært at få.

Thats right specielt wikipedia er værdifuldt, men jeg fraråder nu at spilde krudt på dmoz, p.ga. de korrupte redaktører.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Linkpyramider, linkwheel, der er mange metoder.

Web 2.0 properties skulle give ret god værdi.

Social bookmarking er også en mulighed.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Et eksempel på et linkwheel

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)