Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til (hemmelig) Facebookgruppe.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg vil gerne oprette en hemmelig gruppe på Facebook.

Et af problemerne er, at jeg kun kan invitere folk, jeg i forvejen har som venner.

Et andet problem er, at jeg ikke kender dem på Facebook, men i en anden sammenhæng, hvor jeg kun har deres e-mail adresse.

Ingen kan jo se gruppen - heller ikke hvis, jeg sender et link.

Kan dette løses? Eller er jeg nødt til at lave status om til "lukket", da jeg så kan sende et link og dem, jeg sender linket til kan anmode om medlemsskab.

Virkelig spændt på at høre svar :-)

/Nina
Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:21

Du kan jo lave en side, hvor folk skal "like". Var det evt noget??

Tilmeldt 15. Nov 09
Skrevet kl. 05:20
Hej Natacha,

Hmm... kan man ikke kun lave en slags gruppe og så vælge om den skal være åben, lukket eller hemmelig?

Det du foreslår er så enten en åben eller lukket gruppe, hvor andre kan se den og anmode om medlemskab.

Men hvis jeg nu gerne vil have indhold og medlemmer skjult for andre?

/Nina
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:07

Natacha foreslår en facebookside (se her), som ikke er det samme som en gruppe (se her).

Grupper
En lukket gruppe skjuler indholdet, men ikke medlemmerne.
En hemmelig gruppe skjuler alt - da den rigtig nok kun kan eksistere mellem venner der trækker hinanden ind.

Dit problem kan kun løses ved at gå på kompromis og lade medlemmerne være synlige - eller ved at blive facebookvenner med dem som skal optages i gruppen. Du kan smide dem af din venneliste igen efter de er indlemmet i gruppen.

Sider
Hvis det er dialogen (væggen) der skal skjules, så er sider ikke brugbare.
Ligeledes kan en side heller ikke have et optagelseskrav. Alle kan finde den, trykke like, læse det du har skjult som kun likers må se, og så forlade den igen.

Ligesom man altid kan finde min facebookside Professionel håndtering af FB, og trykke på synes godt om, og se alle lækkerierne jeg har lagt som kun kan ses af mine fans.

Tilmeldt 15. Nov 09
Skrevet kl. 19:10
Hej Thomas.

Øv, så var det som jeg regnede med.

Øv igen... Der er noget galt med din video. Lige som festen blev rigtig god, stoppede videoen ;-)

Hmm... jeg bliver nok nødt til at booke et foredrag, så jeg kan finde ud af, hvilke plader jeg skal spille til min egen fest :-D

/Nina
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)