Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening omkring dette foto-projekt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming, Danmark
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! 

Jeg har i mange år fotograferet på livet løs og synes virkeligt det er spændende og lige "my kind of thing"! 
På det seneste har jeg gået og arbejdet på et projekt, som jeg har valgt at kalde Grønkom - hvor jeg prøver at kombinere fotografi og det hypede "miljøvenlig tankegang". Mit mål er at få en lille foretning op at stå, hvor erfaring og IKKE profit i første omgang er i fokus! 

Derfor kunne jeg meget gerne tænke mig at høre jeres mening om projektet og kommentarer derpå! Endvidere må der også meget gerne kommenteres på mit arbejde i "showreel" :) 

http://groenkom.blogspot.com

Det skal lige bemærkes at en "rigtig" og mere professionel hjemmeside er under opbygning, men indtil da nøjes jeg med googles blogger! 

Håber meget at høre fra folk derude.. 

MvH Sebastian Schuster-Rossel

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:45

Lækker og overskuelig side at kigge på...

Jeg ville dog personlig ønske at menuen var mere synlig, det er lidt som om den forsvinder bland alt andet tekst.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 09:11

Lækker side, med lækkert indhold, dog synes jeg der skal lidt rammer på :)

Det hele er meget flydende, måske kunne det klares med en lidt mere fastholdende menu i toppen.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:34

Jeg synes også siden er udemærket lavet. Der er dog lige 2 ting, som ikke vedrører dit design, men alligevel din side og dit koncept:

1. Jeg ved ikke om det bare er mig, men i starten læste jeg dit navn som "grønkorn" og ikke grønkom...noget som jeg tror andre også vil tage fejl af

3. Hvis ikke du vælger at skifte navn, så skynd dig at købe domænerne grønkom.dk og groenkom.dk...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)