De første 20.000 får en gratis adidas trøje
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Boysen
Skrevet
10-07-2011 kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Det her har intet med alder at gøre... det kan ligeså godt være en på 40 eller 80 der har lavet det. Fjolser findes i alle aldre
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
"I får selvfølgelig ikke en Ferrari, men til gengæld skal jeg nok sørge for at sende en masse reklamer til jeres E-mail.. Lyder det ikke godt?"
GROTESK
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Jeb
"I får selvfølgelig ikke en Ferrari, men til gengæld skal jeg nok sørge for at sende en masse reklamer til jeres E-mail.. Lyder det ikke godt?"
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
der er også en med converse sko.. tror helt klart det er svindel...
Den med converse har de skrevet nederst i bunden af Info siden at dette er en Fiktiv side :)
Svar
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Lige netop den der side tror jeg vi skal se fra en lidt humoristisk vinkel. Ikke at det gør tingene mere reelle, meeeen
Svar
Tilmeldt 26. Jun 10
..
Skrevet
10-07-2011 kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er du sindsyg de sider vokser hurtigt :S
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
De vokser enormt hurtigt, 2-3 likes pr sek ifølge Casper's beregninger. Bagmanden må være rimlig glad lige nu.
Svar
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
De vokser enormt hurtigt, 2-3 likes pr
sek ifølge Casper's beregninger. Bagmanden må være rimlig glad lige nu.
Hvorfor skulle han være glad? når han finder ud af han har spildt sin tid og andres og måske risikere en plettet straffeattest ? ;-)
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Nu dykkede jeg lidt ned i det, og det drejer sig i hvert fald omkring 20 sider... men langt fra alle har fået så meget succes (success at deres like mål er noget på under 24 timer). Ud over det, så har jeg også en formodning om hvem bagmanden er. Den formodning bygger jeg på, hvordan disse sider startede med at blive spredt. En række sider begyndte at sprede disse sider. Disse sider havde tidligere spredt andre sider (voldsomt), hvor man kunne identificere afsenderen/ejeren. Det er nærliggende at tro der er en forbindelse, hele vejen rundt. Men jeg antager og gætter kun :-). Det ser i øvrigt ud til at, at en masse copycat er begyndt at kopiere fidusen.
Svar