Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De første 20.000 får en gratis adidas trøje

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

føj for den lede onde, ... man skal garanteret udfylde survey på survey på survey for at modtage sin addidas også bliver de der fjolser der har joinet den der FP helt sikkert ruineret, fordi der findes jo ikke noget dyrere end at udfylde de der skide surveys.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Hvor er I bare pessimistiske.

Nu har jeg meldt mig til, så kan I jo sidde i jeres små sorte huller og surmule mens jeg nyder livet i min nye gratis adidas-trøje.

Typisk haters... og typisk dansk jantelovs-mentalitet.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
Typisk haters... og typisk dansk jantelovs-mentalitet.

Nu har jeg ikke længere nogen Facebook profil, men hvis jeg havde, havde jeg helt sikkert også fået mig sådan en gratis Adidas trøje. De er vildt nice.. :o)

Og så en lille tilføjelse: Jeg synes det er random, at de bare forærer så mange trøjer væk.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Casper Schneidereit:

Det bliver i hvert fald en side samlet med Danmarks 20.000 mest naive mennesker :-). Det bliver spændende at se hvilken affiliate konti ved hvilket affiliate netværk, som der efterfølgende bliver skudt kampagner af fra.

Tjaaa, så mister de vel alle deres penge på kontoen, og så har de spildt en lille smule tid på ingen verdens nytte.

Jeg ved ikke så meget om det her, men kan det være nogle prøver at få slettet sine konkurrenter fra et aff-netværk?

I virkeligheden kunne jeg jo finde ud af hvad dit partner-id er - og så oprette sådan en ulovlig kampangne i dit partner-id - du får pengene, men tilgengæld er det også dig der bliver slettet fra aff-netværket.

Er det virkelig så nemt at slippe af med en konkurrent? ( gøre livet surt for en ditto )

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:51

Det er på et lidt højere plan jeg har en interesse i at det her bliver stoppet. For min skyld må man næsten gøre hvad man vil, så længe spillereglerne er i orden. Hvis folk vil tilmelde sig en konkurrence, og få 50 reklamemails om dage, så er det fint for mig.

Men det er meget usandsynligt at 20.000 mennesker får en gratis Adidas trøje. Det bygger jeg på almindelig sund fornuft, og at de skriver alle vil modtage en mail indenfor 24 timer. Det bliver svært at leve op til, da ikke alle har offentliggjort deres e-mail adresse.

Det er rent gætteri, at de sider skal bruges til at lave penge (der bliver delvist lagt op til at man vil modtage tilbud m.m. fra siden). Måske via affiliate marketing, måske via noget andet. Hvis det bliver tilfældet, så vil det i hvert fald skabe en masse negativitet omkring affiliate branchen - som set før. Det er i hvert fald i mod mine interesser.

Jeg føler selv jeg har et så godt samarbejde med de få netværk jeg benytter, så jeg ser det slet ikke so men risiko, hvis nogle udnytter mine konti, for at stille mig et dårligt lys :-). 

Indrømmet jeg antager en masse ting. Men når man først har set røg en gnag...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:52

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Tjaaa, så mister de vel alle deres penge på kontoen, og så har de spildt en lille smule tid på ingen verdens nytte.

Summeret op så kan konsekvensen af sådan noget her på lang sigt, være langt mere alvorligt end det du nævner der.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:03
Casper Schneidereit:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Summeret op så kan konsekvensen af sådan noget her på lang sigt, være langt mere alvorligt end det du nævner der.

Hehe ja, man bliver jo nok sigtet for noget bedrageri, det er jo noget lort at have stående i sine papir.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:06

Det tvivler jeg nu på det når dertil, men jeg tænkte ligeså meget for branchen. Det kan ikke være i særlig mange virksomheders interesse at blive sat i forbindelse med disse sider.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:09

Det er jo hvad der kan ske, on- og offline.

Men hvis Facebook reagerer som de plejer, så bliver det alt for sent, og så overreagerer de med en bøde på en milliard :-)

Facebook har MEGET langt igen før end de bliver til et troværdigt sted for handlende.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:25

Jørgen Olsen:
Nu har jeg meldt mig til, så kan I jo sidde i jeres små sorte huller og surmule mens jeg nyder livet i min nye gratis adidas-trøje.

Du skal forvente at oplyse din adresse og email til ekspeditionen. Det er vel meget rimeligt du selv betaler for porto, så husk også at vedlægge kortnummer/pjaypal konto. Tillykke med din gratis Adidas trøje.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)