Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop, hvor mange af dem er der behov for?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

nu er jeg ikke sådan en der shopper, hevrken på nettet eller i butikker.

Men jeg ahr bemærket at særligt her er der mange der har en webshop. De fleste af mine bekendte har også 1-2 webshops.

Så der er vist en del webshops til alt mulige ting, men er der stadig behov for flere webshops og hvorfor? Hvor mange ting et menneske skal bruge?Så jeg har det svært vde at forstå hvordan de alle 1000002 webshops kan overleve?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:12

Fordi store dele af det nummer har dropshipping aftaler, og kan drives for få håndøre/år. Det er dog langt fra 1000002 webshops der overhovedet har lavet et salg

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:15

ok så er jeg rolig, så behøver jeg ikke at åbne min egen webshop.....:)da jeg nu har så meget sæbe ahr jeg overvejet det, men det er jo så mange shops og man skal virkelig være kendt før folk handler hos en...

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 19:19

Konkurrence er sundt for virksomheder og godt for forbrugeren :) Win / Win.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26

Hej

Ja der er mange webshops her.

Nu handler de alle ikke med de samme vare, og mange har så et smalt udbud af varer. Så derfor giver det også berreigelse for at der skal være mange.

Men jeg ser det mere på den måde, at overlever de, og kan de blive ved med at eksisterer så er der en berettigelse for dem.

Det gælder jo sådan set for alle virksomheder.

/Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:31

Tjaah.. Du driver jo selv lokaldistribution.dk - hvilket jeg ikke kan se hvordan kan overleve.

Du modsiger også dig selv flere steder...

OFF TOPIC:

INGEN SKILLSMISSER!!! ABSOLUT ...... Med undtagelser..??? Det vidst at modsige sig selv

på lokaldistribution.dk skriver du : Vi har ingen krav om minimums antal vi skal uddele, og ingen startomkostninger! I betaler altså kun for det antal i ønsker uddelt og intet andet!....

Start gebyr på 150kr pålægges alle bestillinger + moms 

Få det nok hellere rettet - kan give sure kunder. Jeg ville ikke vælge dig hvis du pludselig sagde; nåår ja, lige et startgebyr.. selvom jeg har skrevet 2-3 forskellige steder at der intet er..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:39

hej

hehe jeg ahr ikke webshop men en distributions virksomhed, i vores tilfælde er der ikke en gang behov for en hjemmeside....når man er  en af de eneste der dækker hele dk ud over forbruger kontakt så har jeg heller ikke nget konkurrence. Men webshops er konkurrenter mod hinanden! Ja jeg kunne ikke drømme om at lave noget alle andre laver.. det kan da ikke være penge i det?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:45

Du forstår åbenbart ikke hvad jeg fortæller dig?

- Ta og kig på din hjemmeside og se om du ikke vildleder dine kunder! 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46

Mindre og mindre markedsføring omkostninger.

Nye ideer nye små niche markeder.

Flere iværksættere gør det ikke op timer og penge men som sin drøm at videre sit produkter kan være arbejde de laver når kommer hjem fra arbejde eller dem som arbejder i døgndrift for at vinde ind på et markedet.

Så lang tid de er der er det fordi de overlever i den frie konkurrence.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej Richard,

ikke så sur nu, har formuleret det på en anden måde. Mange tak for din kommentar:)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)