Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:

Hej Mikael

Nej vi lukker ikke ned for kunder medmindre der er tale om at de forstyrrer andre på samme server.

De 30 GB er sat for at der skal være en grænse så vores system advarer os om usædvanlig megen trafik, så kigger vi på om det er lovlig trafik eller om sitet er hacket eller lignende.

Jeg har endnu ikke haft en kunde som har haft så meget trafik og det er heller ikke sådan at man skal opleve det som en begrænsning.

Der er "fri trafik" så man bruger bare det man skal.

Skulle det bliver normalt at man kommer derop i trafikmængder så vil grænsen blive sat op.

Alle udbydere har en grænse et eller andet sted.

lyder super dog tror jeg med min passion at jeg nok ikke ligger den største side hos jer det skal der nok en server til, når man udvider og man skal jo ikke udnytte et billigt tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:11

Du skal vælge "Jeg vil flytte mit domæne til ZXNET.DK", så skulle du gerne komme videre, jeg har lige testet ;-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:14

Mikael christiansen:

lyder super dog tror jeg med min passion at jeg nok ikke ligger den største side hos jer det skal der nok en server til, når man udvider og man skal jo ikke udnytte et billigt tilbud

Hej, nu ved jeg ikke hvor megen trafik du har, men jeg har da ikke noget imod kunder som bruger deres webhotel til et spænende site hvor der er besøgende Smile sålænge der er plads på andre kunder på samme server så er det helt ok, det er da klart jeg nok vil få nogle panderynker hvis du belaster serveren så meget at der ikke er plads til andre.

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 22:24

hej

Kan man ha flere domænenavne under samme webhotel og hvad koster det 

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:27

Peter Nilsson:

Du kan i øjeblikket få et års GRATIS webhotel (Webhotel Bronze)

Eneste krav er at man i forvejen har et domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe det for 99,- kr.

For at få rabatten skal du bruge denne rabatkode: amino

Indtil videre har over 100 amnioer takket ja til dette tilbud og oprettet et webhotel, men der er stadig god plads på serverne, så kig forbi www.zxnet.dk og opret et webhotel idag.

tilbuddet her gælder indtil 1. august

Helt sikkert et fedt tilbud, som jeg lige har benyttet mig af! Yes

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:31

Tim Ulrichsen:
Hej, tager i kun .dk domæner ??

Mvh
Tim

Vores dns er indtil videre kun godkendt til .dk domæner og vi har ingen aftaler om internationale domæner hos feks. joker.com.

Men du kan sagtens have et domæne hos feks. gratisdns.dk og benytte det sammen med et webhotel hos os.

Ellers er der nogle domæneregistratorer som feks. godaddy.com og joker.com som giver mulighed for at man kan sætte DNS servere for domænet, i så fald så kan du bare sætte ns1.zxnet.dk og ns2.zxnet.dk og give os besked så vil det også virke.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 22:33

Frankhmi123:

hej

Kan man ha flere domænenavne under samme webhotel og hvad koster det 

Nej, du kan kun have et domænenavn pr. webhotel

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:59

Ulrik Lindhard Moe:

30GB er mere end hvad 99% har brug for, så tror ikke ligefrem det bliver et problem. 30GB, eller 30000000000 bytes, giver 1.000.000 kb om dagen, hvilket vel sagtens svarer til mellem 3.000 og 5.000 besøgende om dagen. Det er så stort et tal at Peter Nilsson burde reklamere med det og ikke gemme det i TOS. Når det er sagt så SKAL webhosts sætte en grænse for hvor meget en enkelt bruger må (mis)bruge en service.

Hej Ulrik

Det er rigtigt at det er meget trafik, men problemet er at de fleste almindelige forbrugere bliver forvirret over at der er en grænse, men der er altid en grænse et eller andet sted, nogle udbydere vælger så slet ikke at skrive noget om hvor den går, men jeg har valgt at gemme den lidt i TOS.

Sjovt nok så er det kun her på amino at jeg får det spørgsmål.

Et par gange har jeg konstateret at sådanne spørgsmål kommer fra folk som selv driver hosting Smile

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:31

Der er nu mulighed for at have flere domæner på de 2 andre webhoteller, jeg har derfor udvidet tilbuddet her til at gælde alle webhotel typer indtil den 1 august.

Dvs der er mulighed for op til 25 domæner på samme webhotel.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)