Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i øjeblikket få et års GRATIS webhotel (Webhotel Bronze)

Eneste krav er at man i forvejen har et domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe det for 99,- kr.

For at få rabatten skal du bruge denne rabatkode: amino

Indtil videre har over 100 amnioer takket ja til dette tilbud og oprettet et webhotel, men der er stadig god plads på serverne, så kig forbi www.zxnet.dk og opret et webhotel idag.

tilbuddet her gælder indtil 1. august

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 09:46

Man kan godt oploade Joomla og Wordpress? Og har i en slags besøgstæller, så jeg kan se hvor mange hits jeg har?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19

vedr. trafik jeg skulle læse lang tid på siden før jeg fandt der stod maks. 30 GB trafik om måneden hvorfor står det ikke lige ud for webhotel og lukker i bare vis den overstiger 30 GB ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:27

Hej Mikael

Nej vi lukker ikke ned for kunder medmindre der er tale om at de forstyrrer andre på samme server.

De 30 GB er sat for at der skal være en grænse så vores system advarer os om usædvanlig megen trafik, så kigger vi på om det er lovlig trafik eller om sitet er hacket eller lignende.

Jeg har endnu ikke haft en kunde som har haft så meget trafik og det er heller ikke sådan at man skal opleve det som en begrænsning.

Der er "fri trafik" så man bruger bare det man skal.

Skulle det bliver normalt at man kommer derop i trafikmængder så vil grænsen blive sat op.

Alle udbydere har en grænse et eller andet sted.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:29

GarethBale:

Man kan godt oploade Joomla og Wordpress? Og har i en slags besøgstæller, så jeg kan se hvor mange hits jeg har?

Ja du kan sagtens bruge joomla og wordpress på webhotellet

Der er en webstatistik så du kan se hvor mange hits der kommer på hjemmesiden.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:35

Så det vil sige hvis jeg har et donæme kan jeg flytte det til jer også have gratis webhotel i et år?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:45

IværksætterGen:

Så det vil sige hvis jeg har et donæme kan jeg flytte det til jer også have gratis webhotel i et år?

Ja hvis det er et .dk domæne så er det nemt og ligetil at flytte.

Hvis du benytter et internationalt domæne så kan du mange gange nøjes med at ændre dine navneservere der hvor du har købt domænet

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:52

Peter Nilsson:

IværksætterGen:

Ja hvis det er et .dk domæne så er det nemt og ligetil at flytte.

Hvis du benytter et internationalt domæne så kan du mange gange nøjes med at ændre dine navneservere der hvor du har købt domænet

Tja jeg prøvede at flytte mit donæme men så skriver den Optaget, også når jeg kikker videre så sker der ikke noget.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 21:55

30GB er mere end hvad 99% har brug for, så tror ikke ligefrem det bliver et problem. 30GB, eller 30000000000 bytes, giver 1.000.000 kb om dagen, hvilket vel sagtens svarer til mellem 3.000 og 5.000 besøgende om dagen. Det er så stort et tal at Peter Nilsson burde reklamere med det og ikke gemme det i TOS. Når det er sagt så SKAL webhosts sætte en grænse for hvor meget en enkelt bruger må (mis)bruge en service.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 22:00
Hej, tager i kun .dk domæner ??

Mvh
Tim
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)