Hej Alle, Jeg har et unikt produkt, som jeg kan sælge i hele verden. Da det kan bruges af alle, både private, såvel som små og store virksomheder, så har jeg besluttet at sælge dette via en webshop og med tilknyttede affiliate marketing programmer. Senere kan også anvendes Adwords. Domænerne er indkøbt og ligger standby. Hvilken shoptype er bedst til affiliate marketing? Det skal nævnes, at det drejer sig alene om et enkelt produkt, men shoppen skal gerne oversættes til en række af de store sprog og kunne håndtere flere valutaer. Dog vil Paypal være mit første valg, da Dankort alligevel ikke er interessant for mig. Hvilken affiliate udbyder skal man vælge og hvor meget skal man lægge i depositum hos dem? Produktet vil koste ca EUR 100 per enhed og min tanke er, at 25% skal gå til affiliate programmet. Er der nogen, der har nogen bud på bedste shoptype og bedste affiliate program? Mange hilsner, Flemming |
Hej Flemming.
Det lyder jo rigtig godt det du skal igang med. Angående hvilket webshop system du skal vælge kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Men personligt hvis jeg havde en webshop ville jeg melde den til Partner-Ads, da jeg kun har haft gode erfaringer med dem. Jeg syntes det er rigtig nemt som bruger at finde rundt i de forskellige ting, god support og udbetalingerne kommer til tiden. Så som bruger ville jeg helt klart foretrække Partner-Ads, jeg har så ikke selv prøvet at have en hjemmeside tilmeldt så folk kunne linke til mig og tjene den vej, men jeg kunne ikke forestille mig andet end at det fungerer ligeså godt!
Held og lykke med projektet og fortsat god dag til dig!
Mvh,
Daniel.