Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg en affiliate-webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har et unikt produkt, som jeg kan sælge i hele verden. Da det kan bruges af alle, både private, såvel som små og store virksomheder, så har jeg besluttet at sælge dette via en webshop og med tilknyttede affiliate marketing programmer. Senere kan også anvendes Adwords.

Domænerne er indkøbt og ligger standby.

Hvilken shoptype er bedst til affiliate marketing? Det skal nævnes, at det drejer sig alene om et enkelt produkt, men shoppen skal gerne oversættes til en række af de store sprog og kunne håndtere flere valutaer. Dog vil Paypal være mit første valg, da Dankort alligevel ikke er interessant for mig.

Hvilken affiliate udbyder skal man vælge og hvor meget skal man lægge i depositum hos dem?

Produktet vil koste ca EUR 100 per enhed og min tanke er, at 25% skal gå til affiliate programmet.

Er der nogen, der har nogen bud på bedste shoptype og bedste affiliate program?

Mange hilsner,

Flemming

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:44

Hej Flemming.

Det lyder jo rigtig godt det du skal igang med. Angående hvilket webshop system du skal vælge kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Men personligt hvis jeg havde en webshop ville jeg melde den til Partner-Ads, da jeg kun har haft gode erfaringer med dem. Jeg syntes det er rigtig nemt som bruger at finde rundt i de forskellige ting, god support og udbetalingerne kommer til tiden. Så som bruger ville jeg helt klart foretrække Partner-Ads, jeg har så ikke selv prøvet at have en hjemmeside tilmeldt så folk kunne linke til mig og tjene den vej, men jeg kunne ikke forestille mig andet end at det fungerer ligeså godt!

Held og lykke med projektet og fortsat god dag til dig!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:09

Tak, Daniel. Super nyttigt svar og jeg har kigget nærmere på dem.

Er der nogen, der ved om man kan kombinere flere affiliate marketing programmer på samme side, bare de hver især kan tracke de kunder, som de har sendt igennem? Den Daniel foreslog er jo dansk, men i realiteten skal jeg jo ud på mange sprog.

Det skal lige indskydes, at jeg kun vil betale for salg

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 09:18

Hvis du har mod på selv at skulle skaffe affiliates kan du overveje at få dit eget program, f.eks. et som www.idevdirect.com

Det er meget billigere end at skulle gennem et etableret firma som f.eks. tradedoubler (hvor du vist nok skal slippe 50.000+ bare i startgebyr) men til gengæld skal du så selv ud at finde dine affiliates.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:35

Jeg vil helt klart anbefale Tradedoubler, som er international.

Tradedoubler har meget store virksomheder på deres repetoire, så som Apple.

Jeg har ingen erfaring med Tradedoubler på den side du søger (som virksomhed), men synes det er et genialt affiliate netværk, når jeg skal finde nogle relevante reklamer til min blog og andre projekter.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:53

Jeg ville bruge os - NAMoffers - til udenlandsk traffik m.m., vi har gode erfaringer med USA, Canada, UK og for tiden er det begyndt at rykke en del i Brasilien.

Skriv endelig til mig her på Amino eller via email -> kbh AT nordicadmedia DOT com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:54
Har CJ ikke væsentlig større brugerflade end Tradedoubler tænker jeg, ved dog ikke hvad det koster :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:04

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:19

Flemming:
Er der nogen, der ved om man kan kombinere flere affiliate marketing programmer på samme side, bare de hver især kan tracke de kunder, som de har sendt igennem?

Ja du kan. Jeg ville vælge 2-3 af de store internationale netværk, CJ.com, Tradedoubler, AffiliateWindow, m.fl., istedet for at lavet dit eget program. Fordelen er at du har adgang til 1.000 vis af affiliates med det samme, mens du skal ud og markedsføre dit eget program, hvilket kan være lige så svært som at markedsføre produktet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)