Jeg har en side, som er blevet forsømt. Det har været oppe og indtjene ca. 700 dkk / mnd (starten af 2010), men er nede på 200 dkk / mnd nu.
Indtjening
Sidste måned : 202 DKK
Fra 1. Januar til nu: 1050 DKK
Der er nogle oplagte leads kampagner der kan køres, og det gav også ca. 100 dkk / mnd, da jeg gjorde det.
Site & domæne
Det ligger på et .nu domæne navn. Jeg har lige betalt 400 kr , for 2 års fornyelse. Systemet bygget på noget kode som jeg har sat sammen, for længe siden- og det trænger til en opdatering. Det er desværre ikke lige til at gå til, hvis du ikke har den tekniske indsigt. Men du kan selvfølgelig "rive det hele ned", og opbygge et wordpress site e.lign. Sitet er 2år gammelt, og der er ikke lavet noget linkbuilding e.lign. Der er ca. 20 inlinks. Indholdet kommer fra nogle RSS feeds, og siden dengang, skal der nok tjekkes op på dem.
Det bygger på PHP + MySQL.
Besøgende
Der er mellem 30 - 70 besøgende om dagen jvf. Google Analytics.
Pris
Det er lidt af et håndværker tilbud, så jeg siger indtjeningen for 2011 + prisen for at få fornyet domænenavnet. Dvs. 1500 ex. moms. Du får en kort introduktion, men jeg giver ikke nogen support e.lign.
Send mig en PM , hvis du vil se siden. Skriv kun hvis du har en reel interesse, og ikke bare er nysgerrig...Der er ingen grund til at skrive "send PM til mig i tråden" :-)., det støjer bare.