Det er en fin video du har fået lavet, den fortæller lige det den skal, musikken er jeg ikke vild med, men det er generelt problemet med royalty free musik, det er meget 90´er amerikansk, prøv evt at købe et par numre billigt på istockphoto.com - der kan du være heldig at finde nogle gode numre.
Med hensyn til zoom, så prøv at bevæge kameraet istedet for at zoome, det giver et helt andet look, se evt denne video omkring hvad du kan gøre alene med dit stativ:
Umiddelbart en fin film, drop der hvor i viser optagelserne på skærmen i bussen og drop de cheesy ponds som "slapper af og hygger mens vi rykker", det virker bare for uprofessionelt. Vær konservativ som folk ønsker det i et busfirma, stabilt og nemt.
Umiddelbart en fin film, drop der hvor i viser optagelserne på skærmen i bussen og drop de cheesy ponds som "slapper af og hygger mens vi rykker", det virker bare for uprofessionelt. Vær konservativ som folk ønsker det i et busfirma, stabilt og nemt.
Nu er det "Kunden" selv, der medvirker på videoen. Det er også ham der har bestemt hvilke værdier mv. der skal fokuseres på. Ligesom han selv har valgt hvad der skal siges incl. cheesy ponds.
Jeg har fået blod på tanden for at lave flere af samme slags nu, og vi har allerede de første 6 kunder lignet op, der skal optages video med indenfor den kommende måneds tid.
Må sige at jeg syntes din video er iorden. Må give mange af de andre ret. Manden på videoen er behagelig at lytte til og mener at den musik understøtter meget fint.
Alt i alt virker reklamen meget troværdig, og giver et indtryk af et firma der har kunden i fokus.
Well ... Så er udkast til nummer to reklame-video klar. Kunden har endnu ikke godkendt den, og der kan derfor tilkomme ændringer/justeringer mv.
Dette er en MEGET anderledes video end den første, hvor kunden specifikt har bedt mig forsøge at fange en helt bestemt afslappet og rolig stemning, men alligevel få HELE budskabet ud over rampen på 60 sekunder
Der er et par ting i video'en (bl.a. slut-teksten) som kunden selv har insisteret på skal være således, så "skyd" ikke på mig for denne.
Ellers hører jeg gerne om jeres meninger. Jeg var meget positivt overrasket over de tilbagemeldinger jeg fik på den første video.
Fik jeg nævnt at priserne for sådanne spots blot er fra 1.000,00 kr. eksl. moms (+ kørsel)?