Hold kæft hvor er systemerne rådne! ... Dem der laver ulykken, de skal reddes med lån til renter, som slet ik burde være mulige...
Jeg kan kun være enig. Brug en masse penge, tjen en masse penge, mist en masse penge - hvis du er vigtig nok for samfundet, og det går helt galt, så kaster Staten en masse penge efter dig.
At være bank må være det mindst risikable erhverv, man kan kaste sig over. Går banken tilmed konkurs, kan bankdirektøren grine hele vejen over til en anden bank, hvor der står et milionbeløb og venter i fratrædelsesgodtgørelse.
"Med lov skal land bygges" - med penge skal det nedbrydes igen.
Og så er ens egen bank meget nærtagende, når man når bunden af ens kassekredit på 20k.
Tit griner jeg af alle de banker, og kunne man klare sig uden, så havde jeg klart fortrukket det. Egentlig synes jeg banker er noget mærkeligt noget. For først så stiller de krav om rådigheds beløb, og krav om det ene eller andet. Men når de selv er i knibe, så render de til staten og piver.
Man kan jo bare tage bankpakkerne her i DK der var designet til at redde Danske Bank. Der havde lavet fejlagtige invisteringer. Og var ved at gå konkurs. Og hvad sker der staten går ind og redder lortet. Og hele ledelsen sidder der stadig og gnidder hænder. Egentlig grotesk.
Hold kæft hvor er systemerne rådne! ... Dem der laver ulykken, de skal reddes med lån til renter, som slet ik burde være mulige...
Jeg kan kun være enig. Brug en masse penge, tjen en masse penge, mist en masse penge - hvis du er vigtig nok for samfundet, og det går helt galt, så kaster Staten en masse penge efter dig.
At være bank må være det mindst risikable erhverv, man kan kaste sig over. Går banken tilmed konkurs, kan bankdirektøren grine hele vejen over til en anden bank, hvor der står et milionbeløb og venter i fratrædelsesgodtgørelse.
"Med lov skal land bygges" - med penge skal det nedbrydes igen.
Helt enig! Latterligt at de kan hæve en bonus, som kun er kommet i hus via et krak...