Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg brækker mig over "finanskrisen"

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Matias Korn - matiaskorn.dk:

Nu har jeg læst det og som jeg ser det gjorde ALLE banker dette, hvilket tyder på at selv den bedste økonom ikke havde regnet med at det ville ske. Derfor syntes jeg det er fint, at bankerne for muligheden for at låne store summer penge med ingen eller lav rente, for at vende finanskrisen. Hvilket vi mere og mere kan mærke at vi gør, at så folk siger der måske kommer en ny finanskrise er en helt anden snak.

Man kan ikke sammenligne et stort lån fra en privat virksomhed, med dette lån som bankerne tager. Sådan ser jeg det.

YesYesYesOkay det lyder smart... Så hvis vi alle sammen bliver enige om, at det er iorden ik at betale moms og skat + man må køre 200 km/t på motorvejen, så er det lovligt?

Bare fordi alle banker fucker alt op, så lovliggøre det på ingen måde deres overspekulationer og de ricisi, som de løber... Og går det galt, så må de selv bøde for deres fejl! Det kan på ingen måde blive skatteydernes problem, og ej heller mennesker med opsparinger i kontanter... For de bliver de næste ofre i denne katastrofe!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:06

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Yes Ja bedre kunne det ikke beskrives. Du er kommet i "storform" igen Jan.Wink Efter din flirten med MLM.Wink Gad vide hvor når den almindelige borger får øjnene op og protesterer i samlet flok. ?

Tak Ib, mit MLM projekt starter ikke før til efteråret, og jeg har flere igangværende projekter der nu går i den rigtige retning, så det er ok :)

Problemet med at protestere i samlet flok er netop at folk generelt ikke har de rette muligheder for at gennemskue substancen i alt det popularistiske mundlort der kommer fra Christiansbrog som enten kommer ud af munden på inkompetente politikere hvor det så enten ofte er forfattet af lobbyister eller embedsmænd.

Der er konstant modsat rettede meldinger i markedet og til trods for at det går fremad med 1 skridt, så ligger der stadig mange uafklarede ting der kan sætte alt mere end 2 skridt tilbage.

Emner som "Toldere ved grænserne" og "Underfinansiering af 45-50 milliarder" er blevet de overskrifter som præger billedet og det kommende valg vil være det mest interessante valg i landets historie, da INGEN af fløjene kan distancere sig - da de på kryds og tværs har filtret sig ind i hinandens meninger, beslutninger og tiltag.

Det er derfor ikke muligt for den almindelige borger at gennemskue hvad der er bedst eller godt for DK i forbindelse med valg af regering, og det vil derfor blive et meget personificeret valg forstået derhen, at det bliver afgørende hvem borgerne har mest tiltro til i politikernes flair for at fremtræde troværdig.

Det mest problematiske er, at der faktisk er nogle politikere der holder fast i nogle synspunkter som tilnærmelsesvis er ganske valide, men disse yderligtgående marxister kommer aldrig til magten, da der er alt for mange andre ting i deres holdninger som er altødelæggende for et samfund som vores.

Men der er ikke politisk mandsmod til at få ryddet 100% op, uanset partifarve og derved kan man stå i en ganske prekær situation efter valget, hvor der reelt kan være en mulighed for at der vil blive genvalg, da folkets stemmer muligvis bliver sat hvor det er umuligt at danne regering.

Men vi får at se.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må se mig enig i det du skriver :) Men somsagt så påpegede jeg os, at jeg ikke har sat mig ind i finanskrisen, hvilket du tydeligt også kan læse, er jeg ikke i tvivl om. "politikerne, som for 90% vedkommende ikke er de skarpeste knive i skuffen, men kun sidder der grundet popularitet" - Yes (At skrive denne besvarelse, for mig virkelig til at se ud som et fjolsBig Smile)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)