Nu snakker du om mavesure tekst forfattere, men alligevel, så genere du de andre tekst forfattere her på amino, med at deres indlæg ikke er værdige.....
Er det ikke bare lidt dobbelt moralsk......
Jo - helt bestemt:
Jeg mente egenetlig, at selvironien var så åbenlys, at den ikke krævede yderligere forklaring.
Men jeg er heller ikke bleg for at fortælle, at der er nogle virkelig inkompetente skribenter, som udbyder tekster. Og på samme måde som en anlægsgartner må blive fagligt ked af at se en indkørsel, hvor belægningsstenene ligger hulter til bulter, så har jeg inderligt ondt af de kunder, der tror, de har fået en professionel tekst, men som reelt sidder tilbage med noget juks, der giver kunderne et dårligt indtryk af deres virksomhed.
Og det rigtig triste er, at kunden i de tilfælde ikke selv er tekststærk nok til at kunne vurdere effekten af den tekst, han har købt. Han bliver altså i mine øjne snydt på et felt, hvor han selv er svag - og det er i min verden ikke dobbeltmoralsk - men uanstændigt og umoralsk.
Jeg er bedøvende ligeglad med disse menneskers dårlige indlæg her på Amino. Fred med det - det skader kun deres egen virkskomhed. Men når de tilbyder ydelser, som de selv må være i stand til at vide, at de ikke magter at levere - så er der altså et problem.
Jeg vil ikke sætte navn på de formastelige, og jeg bruger megen energi på ikke at nedgøre dem i de tråde, hvor de udbyder deres arbejde.
Men jeg har intet problem med at hævde, at jeg selv er én af de helt seriøse og professionelle tekstforfattere, der leverer tekster, der skaber værdi for mine kunder.
Og hvad mit eget billige tekstkoncept angår, så er det mig magtpåliggende, at kunderne ved, at det ikke er professeionelt tekstforfatterarbejde de køber, men bedre billige tekster.
Og med en let omskrivning af Peters ord kunne man sige om mit koncept: "Det behøver ikke være elendigt, blot fordi det er billigt!"
Og jo - på det her område er jeg faktisk lidt mavesur.
Venlig hilsen
Hans