Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[I] Bedre billige tekster – endnu billigere

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Vi ved jo alle at du er en glad tekstforfatter så det er klart du ikke bliver mavesur. 

Men du har jo fat i en god ide, det med at lave billige tekster, ting skal jo ikke nødvendigvis være dyrt for at være godt.

Held og lykke med de billige tekster! 

Mvh

Peter

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:45

Mange tak for de pæne ord, Peter.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Peter Skouhus:
ting skal jo ikke nødvendigvis være dyrt for at være godt.

Næ, men så kan man altid sætte priserne op, når man har fået et godt ry.

Hej Hans

Nu snakker du om mavesure tekst forfattere, men alligevel, så genere du de andre tekst forfattere her på amino, med at deres indlæg ikke er værdige.....

Er det ikke bare lidt dobbelt moralsk......

/Kenneth

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:56

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Så skal I i branchen ikke snart passe på, at det ikke bliver som f.eks. i håndværkerbranchen, med udenlandske håndværkere.

Yes

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:58

Kenneth:

WinkNu snakker du om mavesure tekst forfattere, men alligevel, så genere du de andre tekst forfattere her på amino, med at deres indlæg ikke er værdige.....

?????

WinkNår der var andre der "faldt over det samme", uden at "hænge" sig i teksten

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. har vi nu også fået klamphuggere indenfor tekstforfatter branchen. Jeg troede det kun fandtes indenfor håndværk ?

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth:

Nu snakker du om mavesure tekst forfattere, men alligevel, så genere du de andre tekst forfattere her på amino, med at deres indlæg ikke er værdige.....

Jo - helt bestemt:
Jeg mente egenetlig, at selvironien var så åbenlys, at den ikke krævede yderligere forklaring.

Men jeg er heller ikke bleg for at fortælle, at der er nogle virkelig inkompetente skribenter, som udbyder tekster. Og på samme måde som en anlægsgartner må blive fagligt ked af at se en indkørsel, hvor belægningsstenene ligger hulter til bulter, så har jeg inderligt ondt af de kunder, der tror, de har fået en professionel tekst, men som reelt sidder tilbage med noget juks, der giver kunderne et dårligt indtryk af deres virksomhed.
Og det rigtig triste er, at kunden i de tilfælde ikke selv er tekststærk nok til at kunne vurdere effekten af den tekst, han har købt. Han bliver altså i mine øjne snydt på et felt, hvor han selv er svag - og det er i min verden ikke dobbeltmoralsk - men uanstændigt og umoralsk.
Jeg er bedøvende ligeglad med disse menneskers dårlige indlæg her på Amino. Fred med det - det skader kun deres egen virkskomhed. Men når de tilbyder ydelser, som de selv må være i stand til at vide, at de ikke magter at levere - så er der altså et problem.

Jeg vil ikke sætte navn på de formastelige, og jeg bruger megen energi på ikke at nedgøre dem i de tråde, hvor de udbyder deres arbejde.
Men jeg har intet problem med at hævde, at jeg selv er én af de helt seriøse og professionelle tekstforfattere, der leverer tekster, der skaber værdi for mine kunder.

Og hvad mit eget billige tekstkoncept angår, så er det mig magtpåliggende, at kunderne ved, at det ikke er professeionelt tekstforfatterarbejde de køber, men bedre billige tekster.
Og med en let omskrivning af Peters ord kunne man sige om mit koncept: "Det behøver ikke være elendigt, blot fordi det er billigt!"

Og jo - på det her område er jeg faktisk lidt mavesur.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Kenneth:

Jo - helt bestemt:
Jeg mente egenetlig, at selvironien var så åbenlys, at den ikke krævede yderligere forklaring.

Men jeg er heller ikke bleg for at fortælle, at der er nogle virkelig inkompetente skribenter, som udbyder tekster. Og på samme måde som en anlægsgartner må blive fagligt ked af at se en indkørsel, hvor belægningsstenene ligger hulter til bulter, så har jeg inderligt ondt af de kunder, der tror, de har fået en professionel tekst, men som reelt sidder tilbage med noget juks, der giver kunderne et dårligt indtryk af deres virksomhed.
Og det rigtig triste er, at kunden i de tilfælde ikke selv er tekststærk nok til at kunne vurdere effekten af den tekst, han har købt. Han bliver altså i mine øjne snydt på et felt, hvor han selv er svag - og det er i min verden ikke dobbeltmoralsk - men uanstændigt og umoralsk.
Jeg er bedøvende ligeglad med disse menneskers dårlige indlæg her på Amino. Fred med det - det skader kun deres egen virkskomhed. Men når de tilbyder ydelser, som de selv må være i stand til at vide, at de ikke magter at levere - så er der altså et problem.

Jeg vil ikke sætte navn på de formastelige, og jeg bruger megen energi på ikke at nedgøre dem i de tråde, hvor de udbyder deres arbejde.
Men jeg har intet problem med at hævde, at jeg selv er én af de helt seriøse og professionelle tekstforfattere, der leverer tekster, der skaber værdi for mine kunder.

Og hvad mit eget billige tekstkoncept angår, så er det mig magtpåliggende, at kunderne ved, at det ikke er professeionelt tekstforfatterarbejde de køber, men bedre billige tekster.
Og med en let omskrivning af Peters ord kunne man sige om mit koncept: "Det behøver ikke være elendigt, blot fordi det er billigt!"

Og jo - på det her område er jeg faktisk lidt mavesur.

Venlig hilsen

Hans

Hej Hans

Først tak fordi at du gav tid til et svar.

Problematikken med dårligt arbejde, er jo at det er noget man møder i alle brancher. Og der er ikke noget som giver mere utroværdighed, end at man nedgører andre.

Jeg ville hurtigt kunne nævne 5-10 serigrafiske firma'er, som der ikke burde eksisterer. Men det er ikke noget som jeg beskæftiger mig med. Jeg vil hellere samle min energi omkring de ting jeg beskæftiger mig med.

Mit koncept er meget lign dit. Jeg tilbyder kvalitets tryk til lavpris....mere fordi at det ikke burde koste mere.

Men på den anden side, så reager jeg når jeg ser at man nedgør andre. Det uanset om de er fuskere, eller klamphuggere. Da det tit er til mere skade, for en selv. For når man skal hævde sig selv på andres bekostning, så mener jeg at der er en fejl i ens koncept, der gør at det ikke er bæredygtig. Og det giver desværre bagslag.

Men held og lykke med projektet.

/Kenneth

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:10

Kenneth:

Problematikken med dårligt arbejde, er jo at det er noget man møder i alle brancher. Og der er ikke noget som giver mere utroværdighed, end at man nedgører andre.

Hej Kenneth

Jeg er helt enig. Jeg har siddet hårdt på mine hænder i lang tid - nu slap de fri og jeg fik lidt luft.
Jeg vil beflitte mig på at hævde mig, uden at det bliver på nogens bekostning i fremtiden.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Hans Stokholm Kjer:
Jeg er helt enig. Jeg har siddet hårdt på mine hænder i lang tid - nu slap de fri og jeg fik lidt luft

Hej Hans

Først af alt, så har vi andre også store problemer med at styre os. Og med kommentarer til forspørgelser, som at så ringe en kvalitet kan jeg ikke levere, så ved jeg udemærket hvor hårdt det er at styre sig og holde en professionel facade oppe.

Problemet med dig er at du jo netop fremstår som en professionel og kyndig person, med stor respekt,der normalt ikke træder i de vande. Og derfor, så kan du hurtigt komme til at danne en præcedans til andre aminoer. Og dette er ikke negativ ment. Hvor man så kan sidde og høre andre på siden her, sidde og skrive negativt om andre aminoer. Og det er jo helst ikke den vej vi skal. Vi skal samarbejde, tilbyde ordentlige produkter, og hjælpe hinanden.

Så forsæt dit gode arbejde. Beer

/Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:42

Kenneth:

Hans Stokholm Kjer:
Jeg er helt enig. Jeg har siddet hårdt på mine hænder i lang tid - nu slap de fri og jeg fik lidt luft

Hej Hans

Først af alt, så har vi andre også store problemer med at styre os. Og med kommentarer til forspørgelser, som at så ringe en kvalitet kan jeg ikke levere, så ved jeg udemærket hvor hårdt det er at styre sig og holde en professionel facade oppe.

Problemet med dig er at du jo netop fremstår som en professionel og kyndig person, med stor respekt,der normalt ikke træder i de vande. Og derfor, så kan du hurtigt komme til at danne en præcedans til andre aminoer. Og dette er ikke negativ ment. Hvor man så kan sidde og høre andre på siden her, sidde og skrive negativt om andre aminoer. Og det er jo helst ikke den vej vi skal. Vi skal samarbejde, tilbyde ordentlige produkter, og hjælpe hinanden.

Så forsæt dit gode arbejde. Beer

/Kenneth

YesYes

Hej til jeg begge !

WinkNu må I passe på I ikke bliver "perlevenner" og kommer i samme "roseklub"

Ironi m.m. er altid sværere og udtrykke skriftlig end når vi sidder overfor hinanden.

God weekend,

nu får vi gode tider igen og priserne ryger i vejret.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)