Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[I] Bedre billige tekster – endnu billigere

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
"roseklub"

Hej Ib

Det er misbrug af mit efternavn...Surprise

/Kenneth

Dette indlæg skal ikke tages seriøst.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

"roseklub"

Hej Ib

Det er misbrug af mit efternavn...Surprise

/Kenneth

Dette indlæg skal ikke tages seriøst.

Hej Kenneth !

WinkJa selv på skrift forstod jeg godt den.

Det kan være man skal være skiltemaler i sit næste liv, istedet for vild kanin på Bogø.

God weekend

Ib

Efternavnet "Roseklub" kan sikres købes. Der er jo ikke så langt fra "Rose" til "Roseklub", og så er det ligesom det virker mere socialt, kollektivt og humanent

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:30

Kenneth:
Problemet med dig er at du jo netop fremstår som en professionel og kyndig person, med stor respekt,der normalt ikke træder i de vande. Og derfor, så kan du hurtigt komme til at danne en præcedans til andre aminoer.

Åh.. Så stor magt tror jeg nu ikke, jeg har.Big Smile
Desuden synes jeg faktisk, at jeg er ret fair i min udladning. Jeg nævner ikke ét eneste navn - faktisk siger jeg intet, der kan signalere, hvilke tekstforfattere jeg regner for seriøse, og hvilke der efter min mening burde lave noget andet.
Hvis jeg kan bidrage til, at kritik og advarsler holdes på det niveau, gør jeg det gerne.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Hans Stokholm Kjer:

Åh.. Så stor magt tror jeg nu ikke, jeg har.Big Smile
Desuden synes jeg faktisk, at jeg er ret fair i min udladning. Jeg nævner ikke ét eneste navn - faktisk siger jeg intet, der kan signalere, hvilke tekstforfattere jeg regner for seriøse, og hvilke der efter min mening burde lave noget andet.
Hvis jeg kan bidrage til, at kritik og advarsler holdes på det niveau, gør jeg det gerne.

Hej Hans

Det er rigtig nok at du ikke nævner navne, men på den anden side, så kan det også tolkes somom at du derved sviner alle de andre til.

/Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:55

Kenneth:

Hej Hans

Det er rigtig nok at du ikke nævner navne, men på den anden side, så kan det også tolkes somom at du derved sviner alle de andre til.

/Kenneth

WinkJa Hans !

Er de alle nogle hundehoveder ?

Eller er det kun halvdelen af dem ? eller noget andet ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:37

Kenneth:

Hej Hans

/Kenneth

WinkJa Hans !

Er de alle nogle hundehoveder ?

Eller er det kun halvdelen af dem ? eller noget andet ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Det er muligt jeg læser helt forkert her, men jeg opfattede faktisk Hans' indlæg meget sobert, han nævner at der udbydes meget tekstarbejde af lav kvalitet, bedømt efter skribenternes indlæg her på amino. Det læser jeg som at Hans mener at nogle bestemte, for os andre ukendte, skribenter udbyder disse tekster.

Jeg synes Hans, meget behændigt, undgår at nævne bestemte skribenter eller gøre det genkendeligt hvem han mener.

Efterfølgende er det så jer der beder ham sætte antal/procenter på (er det alle eller halvdelen eller?/ - så hvem er det der søger at få "hængt nogen ud"?

Eller måske er der bare en dagsorden, i denne tråd, jeg ikke er inde i ;-)

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51

Brian Reinhold Jensen:

Efterfølgende er det så jer der beder ham sætte antal/procenter på (er det alle eller halvdelen eller?/ - så hvem er det der søger at få "hængt nogen ud"?

Eller måske er der bare en dagsorden, i denne tråd, jeg ikke er inde i ;-)

Hej Brian

Nu er det mere det med at man sætter andre i dårligt lys, jeg oponerer imod. Det ligner ikke Hr Stockholm at gøre dette, og plejer nok at kunne sætte sin dagsorden uden at bruge de metoder.

Når man begynder at tegne billeder af ens konkurranter, så er det typisk et tegn på at man er klemt. Og hurtigt skal have noget igennem. Istedet for at tage det lange træk, med at opbygge et navn, og et forhold. Men istedet vælger han her at gå netop den billige vej.

Som du også ved, så er hr. Stockhom, en vellidt person her, og som hurtigt vil kunne tegne et andet præcedens for hvad der er tilladt og ikke.

Jeg gider ikke at der skal laves en mudder kamp om hvem der er den bedste tekst forfatter, eller hvem af dem der skriver de mest kedelige indlæg. Og egentligt er det, det eneste sådanne kommentarer ligger op til, det siger intet om faglighed. Da man tit er mere bundet af opgaver, når man skal skrive for kunder. End når man lige vælger at skrive her.

Det er lidt som at kritiserer mit arbejde, via et billed, hvor jeg laver 2 hurtige håndtegnede pile med min mus.

/Kenneth

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:38

Kenneth:

Jeg synes ikke, jeg sviner nogen til.
Der findes selvfølglig andre dygtige og seriøse tekstforfattere. Det er jo ikke mig, der har forfattet al velfungerende tekst i verden, vel.
Jeg har tænkt meget over, om der findes en formel, som kunne hjælpe mindre tekststærke kunder til at skelne. Hvis jeg finder sådan en formel, så vil jeg ikke tøve et sekund med at offentliggøre den. Indtil da  må man forsøge sig med gammeldags tillid og den slags.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06

Hej Hans

Det jeg reager på er denne sætning.

Der bliver desværre udbudt tekst af rigtig mange elendige skribenter - i hvert fald, hvis man kan bedømme skribenterne ud fra deres Amino-indlæg. Det er rigtig synd for de kunder, som jo bare vil have billig tekst.

Og for at sige det rent ud, er den faktisk under lav mål.

Og så nytter det ikke at du konstant forsvarer dig med alt mulig andet. Det er her essensen er. Og det er her jeg reager.

Og kan du ikke se hårdheden af den udtalse, så er jeg desværre bange for at du ikke har forstand på ord. Som tekst forfatter, skal man også kunne se en tvetydighed i sætninger. Og desværre så står du egentlig ikke fast på din udtalse. Men kommer nærmere det pinlige område, hvor man vil bortforklare uden at ville tage stilling til sin udtalse.

/Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:17

Kenneth:

Hej Hans

Det jeg reager på er denne sætning.

Der bliver desværre udbudt tekst af rigtig mange elendige skribenter - i hvert fald, hvis man kan bedømme skribenterne ud fra deres Amino-indlæg. Det er rigtig synd for de kunder, som jo bare vil have billig tekst.

Yes

Og så lidt mere hvis man tror man læser rigtigt imellem linier.

Ib

Råd & Mal 

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)