Efterfølgende er det så jer der beder ham sætte antal/procenter på (er det alle eller halvdelen eller?/ - så hvem er det der søger at få "hængt nogen ud"?
Eller måske er der bare en dagsorden, i denne tråd, jeg ikke er inde i ;-)
Hej Brian
Nu er det mere det med at man sætter andre i dårligt lys, jeg oponerer imod. Det ligner ikke Hr Stockholm at gøre dette, og plejer nok at kunne sætte sin dagsorden uden at bruge de metoder.
Når man begynder at tegne billeder af ens konkurranter, så er det typisk et tegn på at man er klemt. Og hurtigt skal have noget igennem. Istedet for at tage det lange træk, med at opbygge et navn, og et forhold. Men istedet vælger han her at gå netop den billige vej.
Som du også ved, så er hr. Stockhom, en vellidt person her, og som hurtigt vil kunne tegne et andet præcedens for hvad der er tilladt og ikke.
Jeg gider ikke at der skal laves en mudder kamp om hvem der er den bedste tekst forfatter, eller hvem af dem der skriver de mest kedelige indlæg. Og egentligt er det, det eneste sådanne kommentarer ligger op til, det siger intet om faglighed. Da man tit er mere bundet af opgaver, når man skal skrive for kunder. End når man lige vælger at skrive her.
Det er lidt som at kritiserer mit arbejde, via et billed, hvor jeg laver 2 hurtige håndtegnede pile med min mus.
/Kenneth