Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[I] Bedre billige tekster – endnu billigere

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit hold af dygtige skribenter er i disse timer ved at lægge sidste hånd på en rigtig stor opgave på i alt ca. 65.900 ord fordelt på 659 små artikler.

Det vil vi fejre ved at påtage os endnu flere opgaver – gerne her og nu.

Så resten af dagen i dag (7. juli 2011) og hele dagen i morgen (8. juli 2011) giver jeg 10% rabat på tekster under konceptet Bedre billige tekster, som du kan læse om her: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster/ (bemærk scrollbaren – den er lidt utjekket, men det er også et meget billigt koncept)

Den eneste betingelse er, at du bestiller mindst 10 tekster, og at al kommunikation om opgaverne foregår pr. mail til kjer@kjers.com.

Vi leverer på fem arbejdsdage – ofte hurtigere.

Venlig hilsen Hans

PS - Jeg skriver selvfølgelig også stadig rigtige professionelle tekster.
For min senest afsluttede ordre (tekster til en hel hjemmeside) kvitterede kunden med følgende mail:

Many thanks for the great text. You are really spot on with what I had in mind.

Sådan en tekst laver jeg selvfølgelig også gerne for dig.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WinkEr tekstforfatterne gået helt amok ? Eller er det kun dem på Amino ?

Jeg synes jeg ser det billige pristilbud efter det andet her på Amino ?

Så skal I i branchen ikke snart passe på, at det ikke bliver som f.eks. i håndværkerbranchen, med udenlandske håndværkere.

Eller skal ydelserne også laves i udlandet ?

Er prisdumping i det hele taget løsningen ?

Nu fik vi jo lige sat renten op med 0,25 %

WinkSå kære tekstfolk skal I ikke til at "styre" jer lidt ?

I har formodentlig også nogle omkostninger der skal betales ? eller er det bare stordriftsfordele det hele ?

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad min gamle professor i økonom Bjarke Fog ville sige til alle disse spændende tilbud, og hans teorier omkring prisfastsættelse.

Men et er teori noget andet er praksis, og det er måske her du i den praktiske verden har fundet et "guldæg" ?. I plejer jo også og kunne regne i Nordjylland. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:29

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Er tekstforfatterne gået helt amok ? Eller er det kun dem på Amino ?

Yep - vi står i en boksering med en lille skål risengrød og banker løs på hinanden.Big Smile
Nej - i mit tilfælde handler det kort og klart om, at mine skribenter er ret højt oppe i tempo lige nu, fordi vi har leveret vildt meget over de seneste 6 uger. Især en enkelt stor opgave har taget meget kapacitet, og jeg har ikke været meget for at tage flere opgaver ind, før denne store opgave var færdig. Man skal jo gerne kunne levere til den aftalte tid.
Men netop i dag, hvor skribenterne så afleverer de sidste tekster i den store opgave skriver mange af dem, at jeg endelig skal sende noget mere i en fart. Og så må vi jo på jagt efter opgaver. Det ville jo være kedeligt, hvis de dygtige skribenter skulle ud i solen og få D-vitaminchok.

Men et er teori noget andet er praksis, og det er måske her du i den praktiske verden har fundet et "guldæg" ?. I plejer jo også og kunne regne i Nordjylland. 

Og jo. Jeg laver ikke forretninger, som jeg ikke forventer at tjene penge på. Og mine skribenter tjener skam også rigtig fint - i hvert fald, hvis de skriver hurtigt nok.

Venlig hilsen

Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:46

Er prisdumping i det hele taget løsningen ?

Høj kvalitet og lav pris er to vigtige parametre, hvis du vil ind på et nyt marked. Det fandt jeg selv hurtigt ud af. Men du har ret i, at tekstudbyderne på Amino konsekvent underbyder hinanden for tiden. Sådan er markedets vilkår, og det er der ingen grund til bekymring over.

Tricket herefter er differentiering. Hans har fundet en formel, som fungerer, hvis du vil have bedre billige tekster. De mange mere eller mindre kompetente skribenter har nemlig efterladt et gabende hul, da kvaliteten ofte er så ringe, at man lige så godt kan sætte sin hund til at skrive artiklerne. Det hul har Hans udnyttet på fornem vis.

Jeg er personligt gået i en anden retning på grund af mit erfaringsgrundlag, og det samme er et par andre af de kompetente tekstforfattere på forummet. 

Det var lige lidt strøtanker fra mig. Jeg vil ikke blande mig mere - Hans kører et glimrende tilbud og det fortjener brugernes fulde opmærksomhed Smile

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
Hans kører et glimrende tilbud og det fortjener brugernes fulde opmærksomhed Smile

Tak for de pæne ord, Ulrik.
Der bliver desværre udbudt tekst af rigtig mange elendige skribenter - i hvert fald, hvis man kan bedømme skribenterne ud fra deres Amino-indlæg. Det er rigtig synd for de kunder, som jo bare vil have billig tekst.
Jeg hører også fra nogle af mine kunder, at det kan være vanskeligt at få leveret teksterne til tiden. Det forsøger jeg i mit koncept at gøre op med ved at have et stort hold freelancere, så der principielt altid er ledig kapacitet.

Held og lykke med de nye retninger i dit liv (Jeg kunne forstå, at du var blevet optaget på Journalisthøjskolen - det er flot - den prøve dumpede jeg med bravour for 25 år siden).

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:26

Tja-da-bummm

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:01

Tilbuddet er slut - nu er det bare almindeligt billigt igen.

Hans

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skal I i branchen ikke snart passe på, at det ikke bliver som f.eks. i håndværkerbranchen, med udenlandske håndværkere.

Det problem får Hans jo ikke da de udenlandske "håndværkere" ikke kan skrive Jysk :-)

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 02:52

Peter Skouhus:
Det problem får Hans jo ikke da de udenlandske "håndværkere" ikke kan skrive Jysk :-)

haha Yes

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Peter Skouhus:

En rigtig mavesur tekstforfatter ville så her komme med en sammenligning mellem den kvalitet, som udenlandske håndværkere ofte beskyldes for at levere og den kvalitet, som konkurrerende billige tekstforfattere under tiden leverer.
Men den sammenligning kunne jeg ikke drømme om at komme med, upåagtet at den i nogle tilfælde ville have været særdeles relevant.DevilSmile

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)