Mit hold af dygtige skribenter er i disse timer ved at lægge sidste hånd på en rigtig stor opgave på i alt ca. 65.900 ord fordelt på 659 små artikler. Den eneste betingelse er, at du bestiller mindst 10 tekster, og at al kommunikation om opgaverne foregår pr. mail til kjer@kjers.com. Vi leverer på fem arbejdsdage – ofte hurtigere. Venlig hilsen Hans PS - Jeg skriver selvfølgelig også stadig rigtige professionelle tekster. Many thanks for the great text. You are really spot on with what I had in mind. Sådan en tekst laver jeg selvfølgelig også gerne for dig.
|
Er tekstforfatterne gået helt amok ? Eller er det kun dem på Amino ?
Jeg synes jeg ser det billige pristilbud efter det andet her på Amino ?
Så skal I i branchen ikke snart passe på, at det ikke bliver som f.eks. i håndværkerbranchen, med udenlandske håndværkere.
Eller skal ydelserne også laves i udlandet ?
Er prisdumping i det hele taget løsningen ?
Nu fik vi jo lige sat renten op med 0,25 %
Så kære tekstfolk skal I ikke til at "styre" jer lidt ?
I har formodentlig også nogle omkostninger der skal betales ? eller er det bare stordriftsfordele det hele ?
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad min gamle professor i økonom Bjarke Fog ville sige til alle disse spændende tilbud, og hans teorier omkring prisfastsættelse.
Men et er teori noget andet er praksis, og det er måske her du i den praktiske verden har fundet et "guldæg" ?. I plejer jo også og kunne regne i Nordjylland.
Ib Abildgaard
Råd & Mal