Markedets laveste priser ift. konkurrenterne - surprise :)
Så synliggør de ting der gør dig til "markedets billigste" og giver dit produkt en højere værdi en andre.
Nu fremhæver du fx Præstø siden. Her er opsat 9 components, langt over 100 moduler og mere end 100 artikler. Med i prisen er 15 timers support. Hvis du kan lave det meget billigere, så har jeg et par sider, du kan lave.
Så altså.. Du vil lave mig en side med unikt design, 100 moduler, 9 komponenter og skrive 100 artikler for mig for 3500-4500kr? Hvor lange er de artikler? Og er de også korrektur læste?
I mit indlæg siger jeg heller ikke, at "markedets laveste priser" er gældene for alle produkter?
Bør du så ikke angive hvilke produkter der er?
Jeg siger jo heller ikke at jeg har markedets laveste priser på sko.. Bare ikke den røde model over i hjørnet! You get it? (:
Til sidst, gør du så dine kunder opmærksom på at det er templates som du køber ind? Denne person der skriver på trustpilot lyder ikke umiddelbart som om hun/han ved det:
"Det to ham kun 4 dage at lave en flot design hjemmeside til mit firma, og ovenikøbet til en god pris"
Med alt det sagt, så håber jeg da at du får succes med projektet :)