Det står da i hans prisliste, så det synes jeg da er fair nok. Og tror nok de fleste kan regne dette ud når man snakker de priser. Og dem der ikke ved tror jeg n også er ligeglad blot deres side ser ud somde synes. Alt i alt synes jeg da de priser se ganske fornuftige ud, også for kunderne. Men derfor skal man naturligvis altid være forsigtig med at betegne sine egne priser som de billigste, især inden for dette produktsegment, hvor der sjældnet kan sammenlignes lige over. Det er jo ikke et skomærke (heller ikke rød!) vi sælger |
50 % på ny hjemmeside
Flot side du har :) har min egen side men ville bare se hvad du kunne tilbyde, kan du få ens side på top 3 på Google mod betaling ? |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.
Markets laveste er den laver den side der konvertere fleste penge og giver meste overskud lad den bedste webmaster vinde
Vis kun skal være billige kan man download en gratis joomla og lade iværksættere opsætte en gratis for en.
Men vis god er det sikkert markedet laveste men igen vis kun behov for en profil siden og ikke stor joomla side , kan det både være dyrt og billigt .
Lad hvad laver tale for om pris er høj eller lav og lav de bedste iværksættere sider der giver alle os iværksættere fremgang i dette iværksætter liv |