Lidt feedback.
1) Dine fragtpriser behøver du ikke gemme væk nede under "knækket" på din side med leveringsbetingelser. Fragtpriserne er (meget?) konkurrencedygtige og noget af det første, som folk leder efter. Så op/frem med dem. Ved godt at de også står under produktdetaljerne, men en nogle mennesker (inklusiv undertegnede) begynder først at kigge på varerne, når fragtprisen er fundet og "godkendt".
2) I step 1 af dit bestillingsflow står der Land (*) Denmark. Hvis du kun sender til Danmark og landet derfor er låst, så er der ingen grund til at have en * til at indikere obligatorisk. Brugeren kan alligevel ikke fjerne værdien.
3) Hvorfor sætte nyhedsbrev til "Nej tak"? - Det er helt legalt at sætte det til "Ja tak", blot kunden har mulighed for at fravælge det i købsøjeblikket og senere.
4) Da kunden alligevel altid har 14 dages lovbestemt fortrydelsesret, så brug fortrydelsesretten til at aflive folks mulige bekymring for at det brugte tøj er for slidt. Skriv evt. noget i stil med "Hvis tøjet ikke lever op til dine forventninger, så brug din 14 dages fortrydelsesret og vi returnerer pengene med et smil.".
Mvh Troels.