Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig din Prestashop! :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer, der har vist jeres Prestashops Smile

Har også siddet og kigget lidt på de standard templates der findes og kan se, at der er mange muligheder. Har I benyttet en af disse som udgangspunkt eller er jeres designet helt fra "scratch"?

 

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit er designet fra bunden, men der var det også mere fordi jeg vidste konceptet ville fungerer, og jeg skulle være igang mange år.

Hvis jeg skulle starte min første webshop, eller bare gerne ville holde omkostningerne i bund, så ville jeg 100 % tage udgangspunkt i et template. Der findes mange fede templates derude, og med en designer indeover et par timer, ser det pludselig ganske godt ud.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:
Så har du en webshop, der benytter denne løsning eller kender du til nogle gode shops, der gør det, så send mig lige et link!

Jeg har en PrestaShop, hvor jeg bl.a. sælger: badmintonketcher.

Lise Andersen:
Har også siddet og kigget lidt på de standard templates der findes og kan se, at der er mange muligheder. Har I benyttet en af disse som udgangspunkt eller er jeres designet helt fra "scratch"?

Mit design er ikke baseret på et standard template, men designet af en kineser fra Malaysia, hvorfra jeg i øvrigt importerer mine badmontonketchere.

Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. Flotte sider generelt :-)

Min webshop/hjemmeside er også lavet i Prestashop. 

http://stjernesund.dk/ sælger Flydende (sødemiddel) Stevia, Høj Vitamin Fiskeolie med masser af naturlige A og D vitaminer. 

Jeg er derudover certificeret personlig kost og trænings vejleder.   

Jeg har desuden video blogs, artikler og opskrifter i sundhedens tegn. 

Grundlægger af http://stjernesund.dk/

Personlig træner og kostvejleder. Sammen kan vi opnå store resultater!

Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Lise Andersen:
Så har du en webshop, der benytter denne løsning eller kender du til nogle gode shops, der gør det, så send mig lige et link!

Jeg har en PrestaShop, hvor jeg bl.a. sælger: badmintonketcher.

Lise Andersen:
Har også siddet og kigget lidt på de standard templates der findes og kan se, at der er mange muligheder. Har I benyttet en af disse som udgangspunkt eller er jeres designet helt fra "scratch"?

Mit design er ikke baseret på et standard template, men designet af en kineser fra Malaysia, hvorfra jeg i øvrigt importerer mine badmontonketchere.

Har ham kineseren også kodet det for dig? Skal nemlig til at starte en webshop og har selv designet det, men har ikke tid til at kode det selv!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Umut Ücler:
Har ham kineseren også kodet det for dig? Skal nemlig til at starte en webshop og har selv designet det, men har ikke tid til at kode det selv!

Der er en kvinde :-)

Jo, de kan også kode. Faktisk tror jeg, at de er bedre til det end at lave et design.

Jeg har også selv haft en idé til et design, som de så kodet for mig.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

// Jesper Skov

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min butik kører også på Prestashop:-) 

Mit theme er et tilpasset standard theme (efter opgradering, har jeg lige et par enkelte hængere med manglende tilpasning af designet).

Som andre også siger, så findes der rigtig mange flotte købe-themes, som man kan få tilpasset, hvis man ikke har lyst til at starte helt fra bunden.

www.jojoba.dk

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)