Hvilket hjemmeside program vil i anbefale til at lave en affiliate hjemmside, hvor man sammenligner produkter? Det må ikke være noget med html programmering, da jeg ikke har forstand på det.
Jeg har kigget lidt på wordpress, men det kræver jo at jeg kan finde et tema som passer lige præcis til mine produkter. Hvor finder man gratis temaer henne som man kan bruge til denne opgave?
Med Wordpress findes der bla.a. også det glimrende MyReveiwPlugin til affiliate sider. Det er et plugin som kan det hele. Se mere her: http://www.myreviewplugin.com/
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg har været inde og kigge på wordpress dashbord, som åbenbart er kontrolpanelet. Findes det kun online, eller kan man downloade det?
Men jeg synes ikke det ser ret overskueligt ud når man er nybegynder.. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller begynde :-) Men jeg må stramme livremmen og komme i gang med at søge efter nogle video tutorials. Der er vel ikke nogen som ligger inde med et link til en god begynder video?
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det ser fint ud Anders, og fyren har også humor :-D men det er jo programmering, som jeg helst ikke vil sætte mig for meget ind i. Kan man ikke ændre udseende mv, via det såkaldte dashboard?
I øvrigt også super let at komme i gang med, hvis man ikke giver op på forhånd.
Jeg giver ikke op Erik, jeg har bare ikke tid og lyst til sætte mig ind programmering. Jeg mener at der må være en anden måde at ændre et tema på i wordpress, end programmering.. Jeg betragter mig selv som forretningsmand og ikke programmør, og jeg kunne selvfølgelig betale mig fra at få opsat et worspress tema, men jeg vil gerne holde omkostningerne nede her i starten, indtil jeg finder ud af hvor god jeg er til affiliate.. Så derfor må der da være en praktisk måde hvorpå man kan ændre og tilpasse et wordpress tema. Med et program eller lign??
Der er absolut ikke brug for programmering i Wordpress for 99%, jeg ved ikke hvor du kigger for at se det?
Du kan klare alt gennem Dashboardet bare ved at klike.
Themes vælger du under 'Appearance' - 'Themes' eller det tilsvarende på dansk. Så søger du bare derinde og vælger et eller også kan du finde et på nettet og downloade i en rar fil. Den kan du så uploade indefra Dashboard - Apperance - Themes - Add new theme - Upload. Så nemt er det!
Du skriver nye indlæg under 'Posts' - 'Add new post' i en editor med knapper.
Der er altså slet ikke brug for programmering i Wordpress. Ekstra funktionalitet kan tilføjes med plugins som heller ikke kræver programmering.
Kort sagt, bare få set de videor og prøv dig frem, så har du en blog allerede i aften!