Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis ikke Surftown, hvem så???

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har oprettet 2 tråde i aften.

Denne tråd er kort.

Jeg skal have fundet en hostmaster + webshop. Jeg har kigget på surftown, og kan rigtig godt lide deres side. Men jeg må sige, at de ikke har sikret deres servere mod vand, det er ikke imponerende. 

Kan i fortælle mig hvem der ellers er herhjemme på det danske marked (som minder om surftown)? 

Mange tak Aminoer.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:05

Jeg benytter ikke selv længere dansk hosting, men skulle jeg bruge en dansk ville jeg nok prøve at starte med Unoeuro.dk - eller en af hovederne her på Amino, der er et par stykker.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:13

Der er bestemt ingen god grund til at vælge surftown. Hvad med Dandomain? Meebox?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:21

hvorfor fra vælge vis du ellers er tilfreds med dem ?

Det var jo danmarks historie værste skylle http://vejret.tv2.dk/artikel/id-41395726:vild-video-skybrud-skabte-kaos-på-få-minutter.html flytning koster tid og kræfter der kan bruges bedre på andet iværksættere arbejde tænk positive frem ad og få noget godt ud ad .

Server var jo hverken i kælder mv. det var ren uheld at det gik så galt , men jeg tvivler vis de andre oplevere samme begivendeheder klare sig meget bedre , de vil sikkert også have det svært

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:25

Mikael christiansen:

hvorfor fra vælge vis du ellers er tilfreds med dem ?

Det var jo danmarks historie værste skylle http://vejret.tv2.dk/artikel/id-41395726:vild-video-skybrud-skabte-kaos-på-få-minutter.html flytning koster tid og kræfter der kan bruges bedre på andet iværksættere arbejde tænk positive frem ad og få noget godt ud ad .

Server var jo hverken i kælder mv. det var ren uheld at det gik så galt , men jeg tvivler vis de andre oplevere samme begivendeheder klare sig meget bedre , de vil sikkert også have det svært

http://surftown.dk/forum/vps/installation-og-konfigurering/nede-igen-igen

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:31

Jeg har gode erfaringer med unoeuro.com - det kører bare og god support. - og vil du have 3 måneders gratis webhotel, så kan du bruge rabatkoden: MR93YG

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

enavn.dk har altid leveret god og hurtig service.....

Men hvorfor skifte fra surftown nu? Hvis der virkelig er nogle som er oppe på dupperne nu så må det være surftown. De har næppe råd til at uheldet gentager sig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Meebox, UnoEuro og pil.dk er bud, der ofte nævnes hér. Jeg har selv webhoteller ved de to førstnævnte, og er mere end tilfreds med oppetid, performance og generel stabilitet.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)