Jeg skal have fundet en hostmaster + webshop. Jeg har kigget på surftown, og kan rigtig godt lide deres side. Men jeg må sige, at de ikke har sikret deres servere mod vand, det er ikke imponerende.
Kan i fortælle mig hvem der ellers er herhjemme på det danske marked (som minder om surftown)?
Jeg benytter ikke selv længere dansk hosting, men skulle jeg bruge en dansk ville jeg nok prøve at starte med Unoeuro.dk - eller en af hovederne her på Amino, der er et par stykker.
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Server var jo hverken i kælder mv. det var ren uheld at det gik så galt , men jeg tvivler vis de andre oplevere samme begivendeheder klare sig meget bedre , de vil sikkert også have det svært
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Server var jo hverken i kælder mv. det var ren uheld at det gik så galt , men jeg tvivler vis de andre oplevere samme begivendeheder klare sig meget bedre , de vil sikkert også have det svært
Jeg har gode erfaringer med unoeuro.com - det kører bare og god support. - og vil du have 3 måneders gratis webhotel, så kan du bruge rabatkoden: MR93YG
enavn.dk har altid leveret god og hurtig service.....
Men hvorfor skifte fra surftown nu? Hvis der virkelig er nogle som er oppe på dupperne nu så må det være surftown. De har næppe råd til at uheldet gentager sig.
Meebox, UnoEuro og pil.dk er bud, der ofte nævnes hér. Jeg har selv webhoteller ved de to førstnævnte, og er mere end tilfreds med oppetid, performance og generel stabilitet.