Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis ikke Surftown, hvem så???

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selv for nylig skiftet fra one.com til Megahost, som Henrik Nielsen her på Amino er indehaver af.

En klar forbedring, men igen i forhold til one.com siger det ikke så meget, men jeg fravalgte bevidst de billigste selv med en relativ simpel hjemmeside som min.

Det er dog for mig en klar fordel at kunne komme i direkte kontakt samt de taler dansk.

Tonny

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:38

Jeg kan godt forstå, at nogle bliver frustreret over, at Surftown's servere er ude af drift. Jeg benytter mig ikke selv af Surtown, men har i sin tid haft hjemmesider til at ligge på servere, som har været ude af drift i høj solskin, og det flere dage i træk. Her er der tale om et nedbrud under ekstreme forhold så ....

Som Henrik Koudahl så rigtigt skriver, så er Surftown garanteret mere oppe på dupperne i disse dage end nogensinde før.

Mvh. John.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43

IværksætterGen:

Mikael christiansen:

hvorfor fra vælge vis du ellers er tilfreds med dem ?

Det var jo danmarks historie værste skylle http://vejret.tv2.dk/artikel/id-41395726:vild-video-skybrud-skabte-kaos-på-få-minutter.html flytning koster tid og kræfter der kan bruges bedre på andet iværksættere arbejde tænk positive frem ad og få noget godt ud ad .

Server var jo hverken i kælder mv. det var ren uheld at det gik så galt , men jeg tvivler vis de andre oplevere samme begivendeheder klare sig meget bedre , de vil sikkert også have det svært

http://surftown.dk/forum/vps/installation-og-konfigurering/nede-igen-igen

vis han har haft jævnligt problemer kan jeg godt se det er en anden sag men det skrev han intet om, det kan ødelægge det hele , vis kun i ekstremer den er nede ellers har op tid ca 99 % tid.

jeg kan bare se når køre tog hvad kan jeg se det var lige der jordskred kom lidt uheldig og oveni strøm afbrydelse

men vis kunne den ene gang nede næsten , ja koster det iværksættere kræfter at flytte en side , men det ved tråd starter mere om end jeg ved , hvordan hans service normalt har været , det synes han burde videre formidle dog eneste skriver det var om denne ekstrem skyller , der har kloak netværk overhovedet holdt til denne skyller derved lokale steder er det gået helt galt.

I alt skal man formidle sin problem stilling forklaringer så forståeligt som muligt, dette er trådstarter fokus mål , derved kan vi give den mest relevante feedback

hvad er hans ønsker dette skriver man

op tid

sikker server placeringer

hvad han man af reserver

hvor GB trafik ønskes

hvor mange GB plads ønskes

er det asp webhotel der ønskes

er det php wordpress mv. der ønskes

hvad er der på siden webshop mv.

har du udvides ønsker

i alt stærkt mangelfuld indlæg der kun videreformidler utilfreds med en skyller i lørdags , kom i gang med formidle din problem stilling og kravelists til dit webhotel

vi iværksættere hjælper hinanden meste muligt så vi får det bedste produkt og prøver selvfølgelige at spare tid og penge tråd starter god jagt med at finde dit webhotel , men kom frem med dine ønsker så vi rigtigt kan hjælpe dig videre med dette her problem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:59

Von Vorre.

Hvad er grunden til at du ikke længere benytter dansk hosting hvis jeg må spørge?

Tilmeldt 27. Apr 09
Skrevet kl. 21:01

Tak. Men jeg leder efter hosting+webshop. Gerne (en i samme)

Tilmeldt 27. Apr 09
Skrevet kl. 21:03

Det er tilladt at læse indlægget inden man kommenterer;) 

Jeg er ikke kunde hos dem endnu. Og er godt klar over de ikke stod i en kælder tror jeg vi alle har fundet ud af. Men de var stadig ikke sikret ordentligt. Chancen for det sker igen er nok lille. Men stadigvæk.

Tilmeldt 27. Apr 09
Skrevet kl. 21:04

Tak. Jeg prøver at kigge på det i weekenden.

Tilmeldt 27. Apr 09
Skrevet kl. 21:17

Til Mikael Christiansen:

Grunden til oprettelsen af denne tråd, var for at få gode råd fra folk som har mere erfaring med valg af webhosting+webshop løsninger end jeg har. Jeg skal først have fundet en løsning som passer til mig, og der bliver jeg nødt til at høre input fra andre som har prøvet det. Krav og ønsker får jeg ikke noget ud af at skrive herinde (syns jeg). Uheldet med surftown.dk har fået mig til at undersøge tingene lidt nærmere nu, ellers havde jeg nok valgt surftown uden den store tøven.

Jeg vender tilbage i weekenden, og vil besvare de indlæg jeg syntes er interessante for mig.

Ps. Jeg "angriber" ikke surftown, prøver bare at skabe en debat omkring dem, og det er fint nok du forsvare dem i samtlige tråde her på amino. Men dine indlæg er ikke brugbare for mig. Tak 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:39

Vi har hos www.bellcom.dk og her ingen problemer. Prøv at ring på 7026 0085 og høre hvad de kan.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:41

Jss:

Von Vorre.

Hvad er grunden til at du ikke længere benytter dansk hosting hvis jeg må spørge?

Det er ved at være 5-6 år siden jeg stoppede med at bruge Surftown - dengang på grund af ekstremt langsomme MySQL servere.  Jeg havde dengang prøvet flere forskellige andre hosts, fælles for dem var langsom og mangelfuld support, sløv afvikling - min opfattelse dengang pga. af overselling og "fri trafik". 

Så jeg skiftede til en tysk host til mine hobby og legesider med klare regler for månedlig trafik og diskplads - det er billigt, rigtig billigt og har da også givet et par problemer i starten. Men fungeret perfekt de sidste par år. Jeg har her sjældent ventet mere end ½-2 timer på et svar fra supporten.

Til vigtige sider bruger jeg en engelsk host, der virker fint (reseller). Der er 24 timers chat support og man kan ringe til dem. De løser alle problemer med det samme, genstarter server om nødvendigt. De tillader ikke overselling, jeg betaler for både trafik og diskplads i trapper niv.

Både den tyske og engelske host har vist mig det ikke behøver være dyrt for at være rimelig godt.

Men det glæder mig at se der er kommet nye firmaer til, og jeg vil ikke betænke mig på at afprøve enten meebox eller megahost. 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)