Mit sit er nede på 4 dagen nu hos Surftown - små ændringer men intet der reelt kan betragtes som fremgang.
Hvor hurtigt kan jeg mon realistisk komme op at køre hos en anden host - og hvor lang tid tager det for dk-hostermaster at pege domænet hend på de nye filer? - Og er det noget man kan betale sig fra går hurtigere?
Jeg er nedkørt af stress - jeg kan ikke magte opgaven med at skulle oprette et nyt hosting sted hvis det først er færdiggjort efter surftown er oppe igen? (Hvilket selvfølgelig er uvist hvornår sker).
Gøre nu ikke de normale fejl som mange iværksættere gør når noget ser sort ud vælges en hurtigt hasteløsning løsninger i vrede der bare gøres på et par dage er tit ikke velovervejet og du ender tit med en dårligere løsning eller noget der ikke er bedre og spildt en masse iværksættere energi der kunne bruges bedre på din iværksættere forretning
skyller husk den er Danmarks historien største og kloak netværk er hovedkerne i dette problem det så galt
husk vis skal sikkers mod fremtidens katastrofer er det ikke en billige hosting du leder efter til under 1000 kroner om måneden og selv der er du ikke sikker på den er stabil , vær fornuftig og tag det lidt med ro og tænk din forretning skal have overskud og det gøres ikke ved hastværk
mine fejl i mit liv ,gjort et par gange når noget går galt et sted vælger jeg et andet sted webmaster der er forsinket eller et webhotel der har fejl , eller en lejlighed der er utæt ,eller et computer der går i stykker
hvad gjort efter 3 uger skriftet webmaster syg forsinket , er det blind uheld sker 2 gange i træk , må bare tage det roligt inden gør samme fejl igen
webhotel virker ikke , nå gider ikke vente 14 dage på der er jævnlige fejl siger min webmaster , mærkeligt nok når flytter er de samme fejl det andet sted , derved skulle min tålmodighed været større første sted
utæt lejlighed gå til viceværten end at sælge den kan være trættende især når næsten er den mere utæt
derved ro i livet en ting der giver balance i tingene og giver energi videre som iværksættere og derved fokus på dit mål , hav en passion der siger du kan kan klare stresse og derved spare du en del kroner i livet og derved lagt en god grundsten at din iværksættere forretning giver overskud