Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en vaskemaskine, et stort køleskab og en mikrobølgeovn gratis. Og gør mig en tjeneste!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg står i den situation at jeg skal flytte fra en lejlighed på Østerbro i en fremleje lejligheden i centrum af København.

Nu har jeg så en del kasser, bokse, små møbler, der skal lagres et sted i København NV, men har ikke nogen bil til at kunne transportere tingene. Det er ikke så meget igen - har man en trailer er det mere end rigeligt.

Hvis du hjælper mig med at få de ting fra Østerbro til NV enten i dag eller i morgen aften, så får du gratis:

- en vaskemaskine, Siemens E16-46, fuldt funktionsdygtig, med minutviser og adskillige vaskeprogrammer og centrifugering. Jeg har desværre ingen billede, men der er ikke noget galt med den overhovedet (kan være man lige skal montere stikket lidt bedre end jeg gjorde, men det er en sag på maks 3 minutter).

- et køleskab (en af de høje), mærke Whirlpool, brugt men pænt og rent. Den er sådan cirka 170 cm høj, altså højere end de små - og der er et frysefag også.

- en mikrobølgeovn, mærke Ide Line, med adskillige underlige programmer jeg aldrig har fået brugt. Den er af sølv, ser fancy ud, fungerer rigtig fint. Altså ikke noget plastik, men af stål. Ikke noget at klage over overhovedet. Jeg mener dog at den der tallerken, der plejer at være i ovnen, er kommet væk. Men jeg kigger lige igen når jeg kommer hjem.

Hvis du altså mangler de her ting til din datter der lige har fået sin første studielejlighed eller du måske vil sælge det på nettet, så har du mulighed for at få det gratis. Du skal bare bruge en smule tid på at få papkasser osv til NV. (eventuelt også en futon sofa, hvis du er frisk på det).

Skriv hurtigst muligt og lad os finde ud af noget. Jeg er under tidspress!

Venlig hilsen,

Lars Christiansen

PS: jeg har desværre ingen billeder af tingene - men du får mit ord at de både fungerer og ser fine ud!

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje at i kan fange mig på mail christiansen.lars[a)yahoo.de eller send mig en sms på 50138634.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)