Hvad sker der. Det er jeg ked af at høre. |
Flot arbejde, er sikker på at der bliver sat stor pris på det hos cykelisterne.
Glem tumperne!
GODT ARBEJDE
Hvad sker der. Det er jeg ked af at høre. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Flot arbejde, er sikker på at der bliver sat stor pris på det hos cykelisterne. Glem tumperne! GODT ARBEJDE |
Det er rigtig træls at høre at hvordan folk reagerer på den slags. Sidst jeg var ude til et rigtigt færdselsuheld er en del år siden. Der overraskede det mig hvor lidt danskerne egentlig kunne i en sådan situation. Vi var på vej hen til nogle venner, da der holdt 6 biler i vejsiden på en ret stor vej, uden katastrofeblink eller advarselstrekanter (!!!). Far sagde bare "Trekant" til min storebror, der var 14, og den blev hurtigt sat ud, og imens gik far over i den anden side, for at se hvad der var sket. Mor fandt nogle tæpper frem, som den tilskadekomne kunne tage om sig, og bruge som hovedpude, da han var bevidstløs. Der stod godt 10 voksne mennesker bare og kiggede og snakkede i mobil. De havde ikke gjort noget ved den tilskadekomne, udover at fjerne knallerten han var kørt galt i. De andre sagde de havde været der i 5-10 minutter, og da vi kom måtte vi som sagt finde tæpper, på trods af der kun var 11 grader udenfor, var der ingen der havde tænkt på det. Vi måtte også ligge ham i aflåst sideleje. Tænk engang, at han kunne være død fordi ud af 10 voksne mennesker er der ikke en der kan handle fornuftigt i sådan en situation. Ved godt det er lidt off-topic, men synes generelt at danskerne er for dårlige til at håndtere ulykker af den slags. |
Det er i sådanne tilfælde, at man i et kort øjeblik ønsker dødsstraf indført i DK! @M.P.: Thumbs up for din reaktion. Jeg har selv lige taget førstehjælps-bevis, så jeg håber, at jeg også vil reagere på den måde, hvis jeg skulle opleve lignende. |
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
MP meget stort 5 tal her fra! 100% karma! |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Du Fik 5 stjerner herfra gid alle var som dig tid til andre i hverdag og tænke ikke kun på sig selv og sin økonomi og tid , dette giver en hjerte varmer , det giver ekstra iværksættere energi med sådan en god tanke som du har . |
De fjolser der søger street credit på den måde - eller napper ting - eller for den sags skyld dytter af ambulancer, eller spærre for dem - eller endnu værre angriber brandvæsen og politi - Det er så totalt ufatteligt uanset hvad. Nå ned på jorden og lige 5 stjerner mere til dig vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
@ MP Hold da op, hvor er jeg glad for at der stadig findes mennesker som dig, som smider alt og er klar |
Nej det er rigtigt :-) Det går heldigvis godt på forretnings siden.
Det er bestemt ikke off-topic. Det er netop det der er hele problemet jo :-) Men super fedt gjort, af dig og din familie, når andre ikke ville træde til.
Hej Allan. Jeg er sikker på du helt instinktivt vil reagere handlende, såfremt du allerede har ønsket nu :-)
Tak Mikael, det er jeg 100% enig med dig i! Der tror jeg befolkningen kunne tage ved lære. Vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig :-)
Jeg væmmes, når jeg tænker på at mennesker kan reagere sådan på i en ulykke. Du har fuldstændigt ret!
Mange tak Johnny. Gid virkeligheden var anderledes :-/ - Mange tak for alle jeres svar og stjerner, det er lettere overvældende da jeg blot var sur over deres måde at opfører sig på i situationen, og ikke min handling.
|
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Godt gået ! Selvfølgelig kommer den gode karma tilbage - og i dette tilfælde håber jeg sgu også den dårlige karma rammer sådan en tosse. Ikke at jeg normalt ønsker andre det dårligt - men nogle gange... tjooo - så gør jeg nok. Det her er et af de tilfælde :-)
www.bridgetime.org |