Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlet messer, omsæting?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Mit spørgsmål går på hvad kan man omsætte for på sådan 2 dage? i en bod på 12 m2?

Vil sælge mærkevarer tøj til drenge?

Jeg snakker om Outlet messen i Herning og designer bazar i odense  

Mvh Lasse 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:30
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:01

Alt lige fra 100 kr til 200.000 kr...

Det er umuligt at forudse, da du ik nævner noget om varerne eller priserne. Men har du eftertragtede varer til en god pris, så kan du sælge RIGTIG MEGET!

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 07:30
Jeg har været på nogle stykker af den type messer, men erfarede hurtigt at mine varer var for dyre til den slags.

Hvis man skal have succes med
Det mener jeg at ens priser skal holde sig under den magiske 499 grænse. Og helst billigere og noget tá 5 betal for 3 lign tilbud.

Mine varer koster typisk stadig over 500 selv når jeg banker prisen i bund med 70-80 % af original prisen.

Jeg har de gange jeg har været afsted haft en forholdsvis stor stand og gjort ret meget ud af standen (måske også for meget) og jeg har kun solgt for mellem 25-35 tusinde, hvilket er alt for lidt til at det kunne betale sig for mig.

Siden jeg har været på sådanne messer har jeg dog overtaget en online butik der sælger mere prisvenlige varer, så jeg kunne da godt finde på at overveje det igen.

De bedste af dem der var med solgte for ca 70.000 om dagen.

Simon

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:27

Messer giver sjældent det store her og nu salg. Det er ihvertfald erfaringen fra vores branche, som godt nok ikke er tøj. Men det giver et efterfølgende spin - til gavn for dig. Det giver en række leads du kan arbejde videre med. Ofte skæve indgange til nye kundegrupper som du ikke havde tænkt på først.

Men vil du gerne bygge det op som business case, kan det være ganske svært at estimere. Men som nævnt ovenfor skal du have et virkeligt godt tilbud som kan trække salg - hvor folk ikke skal tænke for længe om de vil købe. Dvs en magiske grænse på 499 men jeg vil nærmere sige 299.

Ikke meget herfra - men kan dog sige - prøv det dog for pokk... :-)  Det værste der kan ske er at du skal justere dit udbud af varer og prøve igen.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:34

Det er meget forskelligt hvad folk får ud af messer.

Nogle kan få det til at rende rundt, nogle tjener kassen og andre kan ikke.
Fælles for alle er at man kan lave noget utrolig relavant networking.

Sørg for at have arbejdstøjet på, "kom ud" til dine kunder istedet for at du står og venter på dem.

Køb evt et par rollups til at lave blikfang med
Lav en konkurrence hvor du får folks email eller lign.
Nogle kan også lokkes til standen med fek.s et bordfodboldbord  eller en anden gimmick

Held og lykke med det

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)