Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wallstickers der er vandfaste

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Er der nogen der handler med wallstickers, der er vandfaste? Ideen er at de skal bruges til at dekorere vores ladcykler (se dem på www.icykel.dk ), så de skal jo gerne kunne tåle vind og vejr som det er i Danmark

Hilsen Morten

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:32

Dem kan du få lavet hos os Geeked.
 Fuldstændig ligesom de mærker du i forvejen får til dine elektriske løbehjul, så kan vi lave dem med forskellige overflader og holdbarheder.

Hvis det er noget som skal kunne skiftes ud, så vil en non-permanent udgave nok være smart. Det er ikke sådan at den selv falder af, men den er noget lettere at fjerne end hvis det er en permanent folie. Den er også lidt lettere for folk selv at montere. De findes i henholdsvis mat og blankt look.

Men send mig en email hvis du har nogle mål og antal du godt vil have en pris på.

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:36

Hej Jesper

REally? Så får du da lige en mail :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31

Hej Morten

Vi kan lave det du efterlyser i den rigtige stærke kvalitet(5-7 år holdbarhed) men ligeså vigtigt også til den helt rigtige pris. Du kan se nogle af vores produkter på allstickers.dk

Du kan sende en mail på pw@we-trade.dk eller kontakte mig på 81 61 02 67, så er jeg sikker på vi kan finde en god løsning til dig.

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Per

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)