Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utilfreds med teleudbyder ifm. håndtering af fejl på mobil.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Tusind tak, det var lige det svar jeg søgte! - Må jeg spørge, hvad udfaldet af denne sag var? 

God aften,

Anders

LINK: Beetles.dk - Specialister i User experience design (UXD) og webudvikling

Fra Faxe/Hørsholm
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Fra  iDoktoren.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Garantien bortfalder ikke, ved at gå ind og se om fugtindikatorerne er blevet røde. Der brydes nemlig ikke nogen garantimærker for at se det. Det er kun hvis man skal længere ind i den.

Hvis jeg skal give min holdning til kende omkring problemet, kræver det at jeg har haft din iPhone i hænderne, så jeg kan se hvad de har kasseret den på. Hvis du får mulighed for det er du velkommen til, at kigge ind med den og selv få syn for sagen.

De bedste hilsner

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kim. Nu har jeg skrevet til Telenor, og så må jeg tage den derfra, men det er muligt jeg kigger ind.

PS. Hvad skete der lige med min overskrift, jeg er altså ikke blevet spurgt eller bedt om, at få den ændret?

LINK: Beetles.dk - Specialister i User experience design (UXD) og webudvikling

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kim. Nu har jeg skrevet til Telenor, og så må jeg tage den derfra, men det er muligt jeg kigger ind.

PS. Hvad skete der lige med min overskrift, jeg er altså ikke blevet spurgt eller bedt om, at få den ændret?

LINK: Beetles.dk - Specialister i User experience design (UXD) og webudvikling

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Beetles:

Hej Christoffer

Tusind tak, det var lige det svar jeg søgte! - Må jeg spørge, hvad udfaldet af denne sag var? 

God aften,

Anders

Det endte med en undskyldning fra en højere oppe i systemet og en forklaring af hvorfor de havde diagnosticeret telefonen, som de havde i første omgang.

Det endte ud med en undskyldning af selve behandlingen og besked om at der ville blive sendt en splinterny iPhone 4 til hende indenfor 5 hverdage - den var der dog allerede dagen efter.

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom dommen - kan det virkelig passe!!

Hej Anders

Tak for din henvendelse.

Den tekniske undersøgelse af din telefon har vist, at din telefon er væskeskadet. En væskeskade kan ikke siges at være en fejl eller mangel fra leveringstidspunktet, men skyldes derimod den brug eller opbevaring der har været af telefonen. Da der er en direkte sammenhæng mellem denne væskeskade og den mekaniske fejl ved home-knappen, er telefonen ikke dækket under reklamationsretten på 24 måneder og Telenor kan derfor ikke tilbyde at udbedre fejlene uden omkostninger for dig.

Du kan på www.telenorservice.dk se billederne, som er taget på vores værksted. De viser en tydelig skade i telefonen efter påvirkning af væske. Du skal logge ind med dit mobilnummer og servicenummer.

Jeg kan henvise dig til at læse mere om væskeskader på www.forbrug.dk.

Telenor fastholder ovenstående beslutning. Ønsker du en uvildig vurdering af telefonen, kan jeg henvise dig til at kontakte forbrugerklagenævnet.

Med venlig hilsen
Telenor Reklamationsafdeling 

 

LINK: Beetles.dk - Specialister i User experience design (UXD) og webudvikling

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)