Jeg er begyndt på affiliate marketing på dette site
Mit spørgsmål er, om jeg sigter for bredt? Jeg har fundet mange andre affiliate-sites og gode råd, der lyder på at vejen til succes er via mange små begrænsede sites frem for en eller få omfattende sites.
Hvad er jeres erfaring?
Hej Mathias
Du skriver at det er facebookreklamer som skal være trafikkilde (og dermed ikke søgemaskinernes trafik går jeg ud fra). Hvis det er facebook reklamer du bruger, kan du sagtens have et bredt site.
Det eneste som er vigtigt er at folk som klikker på dine annoncer på facebook lander på en fed underside som de kan li' og som kan sælge det de efterspørger fx. Der kan også være relevante undersider til undersiden som de kan klikke ind på.
Men om sådan et site så har flere forskellige nicher på en gang, det er sådan set lige meget. De folk som klikker ind behøver ikke at præsenteres for andet end det der er relevant for dem.
Når det så er sagt, så har du en del arbejde foran dig før dit site er godt nok til at tjene flere penge end du taber via facebook annoncering, vil jeg vurdere. Men det kan jeg se du også er opmærksom på.
God vind med projektet!
Mvh Anders