Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sigter jeg for bredt?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er begyndt på affiliate marketingdette site

Mit spørgsmål er, om jeg sigter for bredt? Jeg har fundet mange andre affiliate-sites og gode råd, der lyder på at vejen til succes er via mange små begrænsede sites frem for en eller få omfattende sites.

Hvad er jeres erfaring?

Mvh.

Mathias Jensen

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:44

Hvordan har du tænkt dig at få kanaliseret trafik ind til din side?

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 00:48

Facebook-annoncering :)

Overvejer at spare sammen til at overlade annonceringen til GoSocial.dk, der virker som nogle, der virkelig kan deres kram!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden du skyder penge af på annoncering, så ville jeg nok få websitet kigget igennem. Helt ærligt, så er det endnu en af de sider, jeg nok ikke spår så mange chancer. Har du lige hørt interviewet med Simon Mørch og Martin Thorborg :-)?

Der er i øvrigt en eller anden fejl her i Chrome @ Mac

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 00:57

Ja, har hørt det ;)

Men bare rolig - sitet er slet ikke klar til annoncering endnu - der går lige lidt tid. Skal også ha' meget mere stof på m.m. og fejl som den, du fandt dér, skal rettes...

Men spørgsmålet er bare, om jeg har en chance ved at sigte lidt bredere end så mange andre affiliates?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:52

Mathias Jensen:

Ja, har hørt det ;)

Men bare rolig - sitet er slet ikke klar til annoncering endnu - der går lige lidt tid. Skal også ha' meget mere stof på m.m. og fejl som den, du fandt dér, skal rettes...

Men spørgsmålet er bare, om jeg har en chance ved at sigte lidt bredere end så mange andre affiliates?

Kræver større viden at sigte bredt , der skal skrives masser af artikler på siden om dine emmer på siden derved er masser af relevante stof på siden.

Ses en klar linje mellem disse masser emmer så siden ikke bliver for forvirre og overskueligt vis siden er besværlig at lave overskueligt ved masser af emmer er det bedste med flere hjemmesider

konklusion efter min mening svært at svare da ikke kender alle emmer du skriver og ikke ved hvor godt du skriver om alle disse emmer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:39

Mathias Jensen:

Jeg er begyndt på affiliate marketing på dette site

Mit spørgsmål er, om jeg sigter for bredt? Jeg har fundet mange andre affiliate-sites og gode råd, der lyder på at vejen til succes er via mange små begrænsede sites frem for en eller få omfattende sites.

Hvad er jeres erfaring?

Hej Mathias

Du skriver at det er facebookreklamer som skal være trafikkilde (og dermed ikke søgemaskinernes trafik går jeg ud fra). Hvis det er facebook reklamer du bruger, kan du sagtens have et bredt site.

Det eneste som er vigtigt er at folk som klikker på dine annoncer på facebook lander på en fed underside som de kan li' og som kan sælge det de efterspørger fx. Der kan også være relevante undersider til undersiden som de kan klikke ind på. 

Men om sådan et site så har flere forskellige nicher på en gang, det er sådan set lige meget. De folk som klikker ind behøver ikke at præsenteres for andet end det der er relevant for dem.

Når det så er sagt, så har du en del arbejde foran dig før dit site er godt nok til at tjene flere penge end du taber via facebook annoncering, vil jeg vurdere. Men det kan jeg se du også er opmærksom på.

God vind med projektet!

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 19:57

Anders Saugstrup:

Det eneste som er vigtigt er at folk som klikker på dine annoncer på facebook lander på en fed underside som de kan li' og som kan sælge det de efterspørger fx. Der kan også være relevante undersider til undersiden som de kan klikke ind på. 

Men om sådan et site så har flere forskellige nicher på en gang, det er sådan set lige meget. De folk som klikker ind behøver ikke at præsenteres for andet end det der er relevant for dem.

Hej Anders.

Det var nemlig lige præcis det, der også faldt i mine tanker, og derfor jeg spurgte til at starte med. Jeg vil nemlig heller ikke mene, at det spiller en vigtig faktor for den besøgende, hvad resten af siden indeholder - så det site, der henvises til i annoncen har relevans for den besøgende...

Tusind tak for svar :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:24

Som Anders nævner, er det vigtigste for dig mht. Facebook annoncering, at det er de rigtige mennesker du målretter. Altså den målgruppe der konverterer mest. Og trods, at din primære trafik-kilde skal være Facebook annoncer, bør du stadig bruge nogle ressourcer (tid og penge) på, at få optimeret dit website så det konverterer bedst muligt. Det kan godt være en ret omfattende opgave, især hvis du ikke har solid erfaring med det. For det skal jo være de korrekte ændringer du foretager. Jeg kan godt hjælpe dig med det, hvis det ønskes.

Hvis du bruger en masse penge på annoncer uden at have sikret en fornuftig konverteringsrate, vil det højest sandsyneligt være penge ud af vinduet :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:47

Undskyld jeg siger det, men at bruge ordet EDB i år 2011, det er totalt umoderne....
EDB betyder Elektronisk Data Behandling. Hvorfor ikke bruge det korrekt moderne ord IT i stedet ?

IT = Informationsteknologi

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)